گروه اجتماعی: معاونت مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا نحوه ارائه تسهیلات و خدمات اداری به نخبگان را منتشر کرد.

سرهنگ پاسدار ناصر صباغیان اعلام کرد بر اساس تصویب مقام معظم رهبری و فرماندهی کلی قوا،  نخبگانی که توسط بنیاد ملی نخبگان معرفی شوند،  با انجام یک پروژه تحقیقاتی و تأیید آن توسط هیأت داوران و طی دوره آموزش نظامی،  کارت پایان خدمت دریافت خواهند کرد.

به گفته سرهنگ صباغیان، به‌طور کلی ۲ گروه شامل نخبگان و استعدادهای برتر و پژوهشگران می‌توانند واجد شرایط استفاده از تسهیلات یادشده باشند.

گروه اول شامل ۹ دسته به این قرار هستند: برگزیدگان المپیادهای علمی معتبر داخلی و جهانی ، برگزیدگان از میان آزمون‌های سراسری، مخترعان و مکتشفان ، دانش‌آموختگان ، برترین شرکت‌کنندگان در مسابقات علوم قرآنی ، شخصیت‌های برجسته علمی،  اقتصادی،  اجتماعی و فرهنگی کشور، آفرینندگان آثار بدیع و ارزنده ادبی و هنری،اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها،  مؤسسات پژوهشی و فناوری، مدرسین و محققان علوم حوزوی.استفاده از این تسهیلات ،مشروط به تأیید بنیاد نخبگان است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع دقیقی از شرایط استفاده از این تسهیلات ،می‌توانند به پایگاه اینترنتی بنیاد نخبگان مراجعه کنند.

کد خبر 52538

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز