همشهری‌آنلاین: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در آستانه روز روابط عمومی و در جمع مسئولان و دست اندرکاران سومین همایش روابط عمومی الکترونیک سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود:

 روابط عمومی ها می‌توانند با جلب اعتماد مردم، نقش و عملکرد مناسب‌تری در سازمان‌ها داشته باشند. ضمن آنکه مدیران نیز با توجه بیشتر به روابط عمومی‌ها می‌توانند از همراهی اعتماد آمیزتر مردم برخوردار شوند.

رییس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اطلاع رسانی ریشه های عمیقی در فرهنگ دینی و اسلامی دارد یادآور شد: در دنیای پیشرفته امروز، اطلاع رسانی از ضروری‌ترین و اصلی‌ترین عوامل توسعه کشورها محسوب می شود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی، استفاده از ابزار نوین اطلاع‌رسانی را موجب اثربخشی و کارآمدی بخش‌های مختلف کشور و به ویژه روابط عمومی‌ها دانست و یادآور شد: روابط عمومی‌ها می‌توانند امکانات مفید و نوین را به خدمت گرفته و حضور قوی‌تری دررفع مسایل و مشکلات داشته باشند.

در ابتدای این دیدار امیر عباس تقی‌پور دبیر سومین همایش روابط عمومی‌الکترونیک‌، به تشریح فعالیت‌ها و عملکرد این دبیرخانه پرداخت. سومین همایش روابط عمومی‌الکترونیک 26 اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 51443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز