گروه اجتماعی: برنامه های هفته نیروی انتظامی تشریح شد. هفته ناجا امسال از 11 تا 17 مهر ماه برگزار می‌شود

 دبیر ستاد گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اعلام خبر برگزاری 38 ویژه برنامه در این هفته خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه در تهران و همه استان ها، افتتاح طرح های عمرانی، برگزاری همایش و نشست، ارتباط مستقیم مردم با مسوولان، محفل انس با قرآن، نمایشگاه خودرو پلیس، غبار روبی گلزار شهدا ، تجدید میثاق با امام(ره) و ... از برنامه هایی است که در این هفته تدارک دیده شده است.
سردار «بتولی»، با اعلام این که هفته ناجا امسال از 11 تا 17 مهر ماه برگزار می شود  اظهار داشت: شعار امسال هفته ناجا « پلیس امین ، جامعه ایمانی و امنیت پایدار» است.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در باره نامگذاری روزهای هفته ناجا گفت: روز اول (سه شنبه 11 مهر ماه) روز پلیس، انضباط اجتماعی و قانونمداری، روز دوم (چهارشنبه 12 مهر ماه) روز پلیس، حقوق شهروندی و اخلاق اجتماعی، روز سوم (پنجشنبه 13 مهر ماه) روز پلیس، ایثار و فداکاری ، روز چهارم
(جمعه 14 مهر ماه) روز پلیس ، ولایت و معنویت ، روز پنجم (شنبه 15 مهر ماه) روز پلیس، جوانان و مشارکت اجتماعی ، روز ششم
(یکشنبه 16 مهر ماه) روز پلیس ، زن و خانواده و روز هفتم (دوشنبه 17 مهر ماه) روز پلیس ، اخلاق محمّدی و کرامت حسنی نامگذاری شده است.
بتولی با اشاره به نمایشگاه هشتم پلیس گفت : این نمایشگاه از 11 تا 17 مهر ماه در سه محور مواد مخدر، امنیت اجتماعی و اخلاقی و  بررسی معضلات و آسیب پذیری‌‌های اجتماعی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب برگزار می‌شود. نمایشگاه‌‌هایی همانند این نمایشگاه نیز در مراکز استان‌‌ها برگزار خواهد شد.
بتولی گفت : نمایشگاه پلیس ، ساعت 16:30 دهم مهر ، کار خود را آغاز می‌کند و شهروندان از روز 11 تا 17 مهر ماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی به برگزاری نمایشگاه امنیت اجتماعی و اخلاقی با رویکرد قرآنی اشاره کرد و افزود : این نمایشگاه در کنار نمایشگاه قرآن از 11 تا 17 مهر ماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت : یکی دیگر از نمایشگاه‌‌های هفته ناجا ، نمایشگاه راهنمایی و رانندگی است که در شهرک آزمایش برگزار می‌شود و عملکرد پلیس راهور را برای بازدید کنندگان به نمایش می‌گذارد . ارائه خدمات راهنمایی و رانندگی ، برگزاری برنامه‌‌های شاد و سرگرم کننده، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی و برپایی شهرک ترافیک از برنامه‌‌های این نمایشگاه است.
بتولی از برگزاری نمایشگاه خودرو پلیس در دل این نمایشگاه خبر داد و اعلام کرد: شهروندان می‌توانند از خودرو‌‌های قدیمی‌و جدیدی که تا کنون از سوی پلیس به کار گرفته شده است بازدید کنند.
به گفته سردار بتولی، نمایشگاه تخصصی وظیفه عمومی‌ درباره مسائل مرتبط با خدمت سربازی در میدان سپاه برگزار می‌شود و نمایشگاه پلیس پیشگیری که در محور‌‌های مواد مخدر و نا امنی‌‌های احتمالی در پایانه‌‌های مسافرتی،  در فرودگاه مهرآباد و راه آهن تهران برگزار می‌شود خدمات صدور گذرنامه و مشاوره رایگان را نیز دربر دارد.
کد خبر 5022

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز