چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۸۵ - ۱۵:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی جلال فیاضی را به سمت مدیر عاملی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب کرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "محمد حسین صفارهرندی" در حکم خود با اشاره به استعفای "احمد خادم‌المله" و تشکر از زحمات وی آورده است: جنابعالی که بحمدالله از نیروهای متعهد و دارای سابقه طولانی در کار رسانه‌ای هستید، به سمت مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب می‌شوید.

صفار هرندی در این حکم افزود: انتظار می‌رود با نصب‌العین قرار دادن معیارهای ارزشی و بهره‌گیری از توانمندی نیروهای متدین و کارشناس داخل و خارج خبرگزاری، زمینه تحول، رشد و ارتقاء سطح عملکرد حرفه‌ای این سازمان را فراهم آورید.

جلال فیاضی دارای فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران است.

از جمله سوابق اجرایی و رسانه‌ای وی "قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان"، "مدیر عامل موسسه فرهنگی قدس"، "بنیانگذار و مدیر مسوول روزنامه قدس" و "سردبیری روزنامه قدس" است.

فیاضی همچنین معاون مرکز فعالیت‌های فرهنگی صدا و سیمای خراسان، قائم مقام دفتر نماینده امام خمینی (ره) در استان خراسان و رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد بوده است.

کد خبر 4913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز