همشهری آنلاین: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از اعضای جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: زنان با مشارکت پرشور در انتخبات افراد خودباور، مستقل، متعهد و آگاه را وارد مجلس کنند.

به گزارش ایسنا، رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به زمینه‌های بسیار مناسب رشد و پیشرفت جامعه زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: تحصیلات عالی و رشد علمی، فرهنگی و اجتماعی زنان برای مطرح‌شدن این قشر عظیم در جامعه بسیار کارگشاست .

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به عملکرد، طرح‌ها و برنامه‌های نهادهای فعال در عرصه فعالیت زنان در جامعه گفت: راهی که تا کنون زنان در جامعه طی کرده‌اند غیرقابل برگشت است و باید با نگاهی عمیق به آینده و شناخت موقعیت زمانی و مکانی و شرایط و مقتضیات روز در چارچوب شرع و قانون برای آینده برنامه‌ریزی کرد.

وی با موفق ارزیابی‌کردن حضور زنان در عرصه‌های مختلف جامعه پس از انقلاب اسلامی گفت: انتخابات یکی از عرصه‌های مهم مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است و از نیمی از جمعیت کشور یعنی زنان انتظار می‌رود با حضور پرشور در انتخابات سعی کنند از قشر خود افرادی خودباور، مستقل، متعهد، بصیر و آگاه را وارد مجلس کنند.

وی آگاهی، صبر و پشتکار را در تحقق اهداف، یکی از رموز موفقیت ذکر کرد و افزود: اراده و تلاش جوهره حرکت و حرکت لازمه تحول و پیشرفت است و زنان جامعه باید بدانند همواره در مسیرهای طولانی و حساس، گردنه‌هایی نیز وجود دارد که باید با آگاهی و صبر از آن عبور کرد.

در ابتدای این دیدار فاطمه راکعی دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش ایران گزارشی از عملکرد و اهداف و برنامه‌های این جمعیت ارائه کرد.

کد خبر 46378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز