چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی فدراسیون فوتبال مذاکره با جوزپه ماتراتزی را رد کرد و گفت وی تنها قصد دارد خود را مطرح کند.

به گزارش خبرگزاری فارس مهدی تاج درباره ادعای بپه ماتزاتزی مبنی بر دریافت پیشنهاد از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: هیچ مذاکره ای با سرمربی ایتالیایی برای هدایت تیم ملی ایران نداشته‌ایم.

وی با اشاره به چاپ اظهارات سرمربی سابق لاتزیو در خبرگزاری رسمی ایتالیا تاکید کرد: فکر می کنم ماتراتزی با انجام این مصاحبه در پی جوسازی است و می خواهد با این اظهارات خود را مطرح کرده و جایگاه و مبلغ خود را بالا ببرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: اطلاعی از حضور ماتراتزی در ورزشگاه و تماشای بازی تیم ملی ایران و سوریه نداریم و همچنان این خبر را تکذیب می کنیم.

نایب رئیس اول فدراسیون درباره آخرین اظهارات علی کفاشیان مبنی بر احتمال از سرگیری مذارکرات با سرمربی اسپانیایی خاطر نشان کرد: در این مورد هیچ صحبتی با کفاشیان نداشته ام، بنابراین اطلاع دقیقی درباره آخرین وضعیت خاویر کلمنته و بازگشت دوباره اش به تهران ندارم.

وی راجع به زمان معرفی سرمربی تیم ملی تاکید کرد: اعضای هیئت رئیسه جلسه ای در این زمینه ندارند؛ اما امروز (چهارشنبه 8 اسفند) یا فردا سرمربی تیم ملی را معرفی خواهیم کرد.

مسئولان فدراسیون در روزهای گذشته تاکید کردند از میان پنج گزینه داخلی یک نفر را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب خواهند کرد.

کد خبر 45360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز