مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مشارکت شهرداری تهران در طراحی و اجرای پروژه‌های کوتاه مدت و بلند مدت ترافیکی در بغداد، در جریان حضور شهردار تهران در عراق که با همراهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صورت می‌گیرد، مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، کمک تحقیقاتی و مطالعاتی در تهیه و تدوین طرح جامع ترافیک پایتخت عراق و همچنین استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های متروی تهران در طراحی متروی بغداد، از جمله زمینه‌های مشارکت در پروژه‌های زیرساختی و بلند مدت ترافیکی بغداد است.

بنابر این گزارش علاوه بر این، همکاری در تجهیز ترافیکی پایتخت عراق در زمینه تولید و نصب نشان‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوهای ترافیکی و نیز خط کشی معابر شهری 126 محله شهر بغداد، از دیگر بخش‌های مشارکت شهرداری تهران در پروژه‌های اجرایی کوتاه مدت ترافیکی بغداد اعلام شده است.

شایان ذکر است براساس توافقات به عمل آمده علاوه بر تبادل اطلاعات فنی و مهندسی و تجارب تخصصی و کارشناسی در سطوح مدیریتی و کارشناسی، نسبت به انتقال دانش روز و تجربه موجود در زمینه بهبود وضعیت ترافیک و حمل و نقل شهری از سوی مدیریت شهری تهران به بغداد نیز اقدام خواهد شد.

کد خبر 45330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز