فرمانده مرزبانی ناجا، از تکمیل ناوگان شناوری یگان‌های انتظامی سواحل جنوبی کشور خبر داد.

وی با اشاره به ارتقاء امنیت در شرق کشور یادآور شد: «حفر کانال در معابر ورودی اشرار در استان سیستان‌وبلوچستان، با قدرت و سرعت ادامه دارد».

به گزارش سایت پلیس سردار بهنام شریعتی‌فر گفت: حدود سه سال پیش قراردادی را با وزارت دفاع در خصوص دریافت تعدادی شناور به امضاء رساندیم.

وی با اشاره به اینکه این قرارداد به منظور تکمیل ناوگان شناوری واحدهای دریابانی نیروی انتظامی بسته شده است، تصریح کرد: «انشاءالله با دریافت و به‌کارگیری این تجهیزات، سواحل جنوبی کشور برای قاچاقچیان، بیش از این ناامن خواهد شد».

فرمانده مرزبانی ناجا در خصوص مجهزکردن مرزهای کشور به تجهیزات الکترونیک ‌گفت: «در سال‌های گذشته تعداد محدودی از سیستم‌های کنترل الکتریکی را در اختیار داشتیم و تعدادی از آن را نیز در مرزهای خراسان جنوبی و رضوی استفاده کردیم که نتایج مثبتی را در پی داشت».  

وی استفاده قابل توجه از تجهیزات الکترونیک در مرزهای جنوب شرقی و هنگ‌های سیستان‌وبلوچستان و خراسان جنوبی در سال جدید را یادآور شد و اظهار داشت: «استفاده از این تجهیزات جهت صرفه‌جویی در نیروی انسانی، سلامت کار و صیانت از پرسنل، تاثیر به‌سزایی خواهد داشت».

سردار «شریعتی‌فر» با اشاره به خریداری سیستم‌های اپتیک و در اختیار قرار دادن آن در واحدهای مرزبانی، اظهار داشت: «این سیستم جهت کنترل مناسب معابر مرزی در شب و روز به مرزبانان ما کمک می‌کند».

کد خبر 4360

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز