مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۰:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیران مدارس می توانند برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان از تاکسی‌های سازمان تاکسی‌رانی قرارداد ببندند.

حسین تیموری کرمانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آمادگی این سازمان برای هماهنگی با مسئولان مدارس برای ارائه سرویس ویژه ایاب و ذهاب دانش آموزان در طول ایام سال تحصیلی، گفت: تلاش می‌کنیم در هر محدوده از شهر تهران بتوانیم با هماهنگی با مدیران مدارس در صورت اعلام نیاز ، سرویس ویژه به دانش آموزان ، ارائه دهیم.

وی اظهار داشت: مدیران مدارس می توانند با آغاز سال تحصیلی در صورت نیاز ، با سازمان تاکسیرانی شهر تهران هماهنگی های لازم را برای دریافت سرویس مدارس ، به عمل آورند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه هرگونه هماهنگی برای دریافت سرویس مدارس باید صرفا از سوی مسئولان مدرسه با سازمان تاکسیرانی انجام شود، تصریح کرد: هرگونه قرارداد برای دریافت سرویس با شخص رانندگان تاکسی غیر قانونی بوده و سازمان تاکسیرانی هیچگونه مسئولیتی را برای مدارسی که راسا با رانندگان تاکسی بدون هماهنگی با مجموعه تاکسیرانی قرارداد همکاری می بندند ، نخواهد پذیرفت.

اعلام آمادگی سازمان تاکسی رانی در حالی صورت می‌گیرد که سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور چندی پیش از شهرداری‌ها خواست از استفاده تاکسی به‌عنوان سرویس مدارس جلوگیری کنند.

کد خبر 4334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز