همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: چارچوب و ارزش ریالی سبد کالایی مورد نظر دولت هنوز تعیین نشده است اما کارگران نیز مشمول دریافت سبد کالا می‌شوند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی

به گزارش ایرنا، بسته حمایتی دولت برای ارایه به قشرهای آسیب‌پذیر گرچه به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هنوز چارچوب و ارزش ریالی مشخصی ندارد اما سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگران فصلی را نیز مشمول دریافت این سبد می‌داند.

موضوع توزیع بسته حمایتی در میان قشرهای کم درآمد همزمان با آغاز نوسان‌های ارزی مطرح شد.

در حاشیه جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی «انوشیروان محسنی بندپی» سرپرست وزارتخانه و همچنین «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در این زمینه آخرین تصمیم‌ها را اعلام کردند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: چارچوب و ارزش ریالی سبد کالایی مورد نظر دولت هنوز تعیین نشده است اما کارگران نیز مشمول دریافت سبد کالا می‌شوند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جمع خبرنگاران گفت: کارگران فصلی برای دریافت بسته حمایتی باید خود را به کمیته امداد و بهزیستی معرفی کنند.

محسنی بندپی افزود: کارگران فصلی نیز جزو گروه مشمولان دریافت بسته حمایتی به شمار می روند اما از آنجا که شناسایی آنان برای ما سخت است باید به کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی مراجعه و برای استفاده از این بسته حمایتی ثبت نام کنند.

وی یادآوری کرد: همه افرادی که درآمد ماهانه آنها کمتر از سه میلیون تومان است مشمول دریافت سبد کالا می‌شوند.

البته سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اعلام کرد: برای توزیع بسته حمایتی نیاز داریم جزییات این طرح در هیات دولت به تصویب برسد اما هنوز این امر محقق نشده است.

وی ادامه داد: مقرر شده است جزییات بسته حمایتی در جلسه یکشنبه هفته آینده دولت بررسی شود.

البته آنگونه که «علی رستمی» مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چند روز پیش به ایرنا گفت، قرار بود هیات دولت جزییات بسته حمایتی را در جلسه یکشنبه گذشته (بیست و دوم مهرماه) بررسی و تصویب کند.

کد خبر 419346

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha