مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۳
۰ نفر

همشهری‌انلاین: مدیرعامل شرکت مترو تهران جزئیات تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی را تشریح کرد.

 علی امام، مديرعامل مترو تهران عصر دوشنبه 23 مهر در مراسم امضا تفاهم‌نامه بین جهاد دانشگاهی و شرکت مترو گفت: برای ما افتخار است که این تفاهم‌نامه بین جهاد دانشگاهی و مترو تهران در راستای تامین قطعات و تجهیزات به امضا رسیده است. جهاد دانشگاهی شجره طیبه و فرزند انقلاب است که خیرات این مجموعه علمی در کل کشور نمایان شده است.

به گزارش ایسنا،علي امام افزود: با استقرار مدیریت جدید شهری، اتکا به توان داخلی در دستور کار قرار گرفت و جهاد دانشگاهی اعلام آمادگی کرد که می‌تواند در تامین و ساخت تجهیزات و قطعات مترو به ما کمک کند.جهاد دانشگاهی با صنایع مختلف، دانشگاه‌ها و مراکز علمی متعدد ارتباط دارد و می‌تواند پاسخگو نیاز ما در صنعت مترو باشد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با بیان این‌که تحریم‌های ظالمانه علیه ایران موجب شد که به استفاده از توان و اتکا تولیدات داخلی را در دستور کار قرار دهیم، گفت: همکاری مترو و جهاد دانشگاهی در زمینه‌هایی همچون سیستم رانش واگن‌های مترو، گیت‌ها، سیگنالینگ، ساخت تجهیزات فلزی مورد نیاز صنعت مترو، پست‌های RS، تجهیزات برقی و... است. همچنین بومی‌سازی و ساخت تجهیزات مورد نیاز ایستگاه‌های مترو و تجهیزات تعمیرگاهی ناوگان، منطبق بر استانداردهای معتبر بین‌المللی نیز جزو مفاد این تفاهم‌نامه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه با حضور پورسیدآقایی - رییس هیات مدیره مترو و معاون حمل و نقل شهرداری تهران ،امام - مدیرعامل شرکت مترو تهران و طیبی - رئیس جهاد دانشگاهی به امضا رسید.

کد خبر 419286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha