همشهری آنلاین: فرمانده ناجا با تأکید بر عدم صدور گذرنامه و ویزا در پایانه‌های مرزی، از آمادگی کامل پلیس برای تسهیل در تردد و تأمین امنیت زائران خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از مهران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مفتخریم امسال نیز همانند سال گذشته با آمادگی کامل در پایانه‌های مرزی برای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه زائران توجه داشته باشند ظرف 48 ساعت می‌توانند در مبدأ حرکت گذرنامه تهیه و با گرفتن روادید معتبر به سفر خود ادامه دهند، گفت: در پایانه‌ها صدور گذرنامه و ویزا انجام نمی‌شود و زائران مراقب سودجویی افراد فرصت‌طلب باشند؛ به آنان توصیه می‌کنیم تا با گذرنامه معتبر و قانونی به مرزها مراجعه کنند.

این مقام عالی انتظامی به افزایش گیت‌ها برای تردد زائران اشاره کرد و گفت: همکاری دستگاه‌های مختلف با یکدیگر موجب تسهیل در تردد و تامین امنیت زائران خواهد شد.

فرمانده ناجا ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنیم که به هیچ عنوان اجازه تردد به افراد فاقد مجوز داده نخواهد شد چرا که ما وظیفه کنترل و اجرای مقررات را بر عهده داریم.

وی در خاتمه با اشاره به اقدامات مناسب برای تسهیل در زیرساخت‌ها تصریح کرد: خوشبختانه پیشرفت‌های مناسبی در این زمینه انجام گرفته است.

کد خبر 419171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha