همشهری آنلاین: اقدام زننده پیک غذا بر یک رستوران در ترکیه باعث شد تا به ۱۸ سال زندان محکوم شود.

اقدام غیر اخلاقی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ "بوراک اس"، که راننده پیک در یک پیتزافروشی در تركيه بود پس از رسیدن به درب خانه یکی از مشتریان و پیش از تحویل سفارش اقدام به باز کردن جعبه پیتزا و ریختن آب دهان در آن کرده بود.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه و ضبط شده است مشاهده می شود این جوان 18 ساله در حالی که در بیرون از خانه مشتری ایستاده است اقدام به باز کردن جعبه پیتزا و ریختن آب دهان در آن می کند.

دوربین مدار بسته در حالی این لحظه را ضبط کرد که این جوان  نیز حین ریختن آب دهان به داخل جعبه پیتزا با تلفن همراه خود نیز از این اقدامش فیلم تهیه می کرد. او سپس خود را به طبقه چهارم یک آپارتمان و واحد یک مشتری با نام " حسین الیوز" رساند و جعبه پیتزا را تحویل او داد. این حادثه در شهر "اسکی شهر" واقع در شمال غربی ترکیه رخ داد.

بردار زاده الیوز پس از چک کردن دوربین مدار بسته متوجه ماجرا شد و پس از اطلاع عمویش او شکایتی را علیه این راننده پیک مطرح کرد. "بوراک" در دادگاه گفت که فقط قصد چک کردن جعبه پیتزا و بررسی آسیب احتمالی را داشته که از کار اخراج شده است.

او در دادگاه جنایی به اتهام در معرض خطر قراردادن زندگی یک انسان با ریختن سم یا آب دهان به 15سال زندان محکوم شد. این جوان همچنین در دادگاه ویژه مشتریان به اتهام آسیب رساندن به سلامتی مشتریان به تحمل 4 ماه تا 3 سال زندان محکوم شده است.

گفتنی است؛ جلسه نهایی دادگاه جنایی به ماه فوریه و اعلام نظر کارشناسان در مورد میزان ریسک استفاده از این پیتزاها توسط مشتریان موکول شده است. این در حالی است که جلسه نهایی دادگاه مشتریان نیز به زودی برگزار خواهد شد.

کد خبر 418795

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha