مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: جلسه تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۹ با حضور معاون هماهنگی امور مناطق، معاونین و مدیران شهری منطقه در سالن کنفرانس برگزار شد.

علی توکلی

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این جلسه شاپور رستمی معاون هماهنگی امور مناطق با اشاره به اینکه ما خادمین مردم و نظام هستیم، رضایت مندی شهروندان باید سر لوحه کارهایمان باشد افزود: در راستای برآورده کردن توقعات مردم تلاش ما کاهش فاصله طبقاتی درکوتاه ترین زمان ممکن است

وی از زحمات و اقدامات شهردار پیشین منطقه به پاس خدمات ارزنده‌ای که در این منطقه انجام داده است، تشکر و قدردانی کرد و از شهردار جدید منطقه خواستار حرکت و شتاب بیشتر جهت رفع مشکلات شهروندان شد.

رستمی با تأکید بر توجه به برنامه محوری مطابق با ظرفیت و پتانسیل‌ها‌ی موجود خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی زبده در سطح مدیریت،کارشناسان مناطق و نواحی در مدیریت شهری، تعامل و هماهنگی با سایر نهادها و سازمان های مستقر در منطقه جهت حرکت و شتاب در خدمت رسانی به مردم است.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران علی توکلی شهردار منطقه را از نیروهای فعال و سخت کوش مدیریت شهری به لحاظ عملی و اجرایی دانست و برای ایشان آرزوی موفقیت در این سنگر کرد.

در ادامه علی توکلی شهردار جدید منطقه بیان کرد: خدا را شاکرم که توفیق الهی نصیبم شد تا علاوه بر خدمت رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگذار مردم فهیم این منطقه باشم و از حسن توجه شهردار تهران و معاون هماهنگی امور مناطق قدردانی می کنم و امیدوارم با حمایت و همکاری شما همکاران موفقیت حاصل شود.

وی ادامه داد: از شما می خواهم ضمن پذیرش اینجانب در این جمع در پیشبرد شعار شهرداری تهران شهر زیست پذیر شهروند مشارکت پذیر جامعه عمل بپوشانیم و بدانیم شهروند مشارکت پذیر نیاز به بستر دارد که بدون بستر مشارکت شهروندان محقق نمی‌شود مگر با ایجاد احساس تعلق به مدیریت شهری و کسب رضایت شهروندان است.

توکلی با اشاره به اینکه پست مدیریت شهری این منطقه در روز شهر تهران به وی ابلاغ شد گفت: اینجانب این اتفاق را به فال نیک می گیرم و معتقدم ایجاد انگیزه در بین پرسنل می تواند زمینه پیشرفت و ترقی و دست یابی به پست های مدیرتی و ویژه را فراهم کند.

طی این جلسه پیمان قربانی شهردار سابقه این منطقه ضمن تشکر از شهردار تهران و معاون هماهنگی امور مناطق بیان کرد: از حمایت و قدردانی شورایاران، معتمدین، خانواده های شهدا،جانبازان ومدیران سازمان های مستقر تشکر می کنم و امیدوارم مردم و مسئولین در پیشبرد اهداف مدیریت شهری کمک حال شهردار جدید این منطقه باشند.

وی در ادامه ضمن تبریک به علی توکلی برای ایشان همواره آرزوی موفقیت و خدمتگذاری برای شهروندان نجیب این منطقه را از خداوند متعال خواستار شد و از شهروندان و پرسنل این منطقه طلب بخشش و حلالیت کرد.

گفتنی است در جلسه تکریم و معارفه شهردار منطقه، با اهدای لوح تقدیر از زحمات شهردار سابق تقدیر شد.

کد خبر 418759

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha