دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه «اتاق شیشه‌ای» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد ظریف‌رفتار مجموعه جدید شبکه چهار سیما در حوزه روانشناسی است.

سریال

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجموعه «اتاق شیشه‌ای» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب‌ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده و تلاش می‌کند تا با طرح سوالات گوناگون، مخاطب را به فکر کردن و تعمق وادار کند.

به گفته تهیه‌کننده برنامه «اتاق شیشه‌ای»، هدف این مجموعه بیان درک زندگی و جستجوی خوشبختی است که  در ۵۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با موضوعات سرزنش، سرطان، رجوع، ترس از ازدواج، سکوت، خشونت، طلاق عاطفی، ولخرجی، نازایی، دروغ، پول و خوشبختی، انتقاد، جبهه گیری، شک و خیانت، اعتیاد و ... در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده است.

ظریف‌رفتار همچنین درباره قالب و نحوه اجرای این برنامه تلویزیونی توضیح داده است: «اتاق شیشه‌ای» ترکیبی از واقعیت و نمایش است. واقعیت اتاق و محل کار روانکاو است و قسمت نمایشی مجموعه که بازیگران تئاتر آن را اجرا می کنند، مراجعه‌کنندگانی هستند که در قالب زن و شوهر با چالش‌های زندگی مواجه هستند و برای درمان به مشاور و روانشناس مراجعه می‌کنند.

او همچنین اعلام کرد که دکتر مشیت محمدزاده، دکتر مژده ملتی، دکتر محمدحامد کنگرانی، دکتر تورج مرادی، دکتر آرش رمضانی و ... از جمله روان‌شناسانی هستند که در برنامه «اتاق شیشه‌ای» حضور دارند.

پخش برنامه «اتاق شیشه‌ای» از روز شنبه (۱۴ مهر ماه) آغاز شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه چهار سیما راهی آنتن می‌شود.

کد خبر 418633

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha