همشهری آنلاین: سیلوستر استالونه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از شروع فیلمبرداری «رمبو ۵» خبر داد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از اسلش فیلم، سه شنبه شب دوم نوامبر سیلوستر استالونه با انتشار ۲ عکس، از آغاز فیلمبرداری «رمبو ۵» خبر داد؛ عکس هایی که شگفتی بسیاری از طرفداران رمبو را به همراه داشت.

این عکس‌ها رمبو را در حالی نشان می‌دهد که لباس‌های کابویی به تن دارد و این تصویر دورترین تصویری است که طرفدارانش از او در ذهن دارند. البته اگر توالی داستان فیلم قبلی مدنظر باشد این پوشش منطقی به نظر می‌رسد زیرا در قسمت چهارم این مجموعه یعنی «جان رمبو» (۲۰۰۸)، رمبو پس از ماجراهای خونینی که در برمه از سر می گذراند به آمریکا و مزرعه پدرش در آریزونا بازمی‌گردد پس حالا می‌توان گفت که رمبو تصمیم گرفته در مزرعه بماند و سبک زندگی کابوی‌ها را در پیش بگیرد.

آخرین خبرها و شنیده ها حاکی از این است که در این قسمت، رمبو که از اختلال استرسی ناشی از آسیب روانی رنج می‌برد بعد از دزدیده شدن فرزند دوستش به جنگ با کارتل مکزیکی مواد مخدر می‌رود.

خرداد ماه گذشته بود که سیلوستر استالونه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از اکران این فیلم به کارگردانی آدریان گرونبرگ در پاییز ۲۰۱۹ خبر داد اما طرفداران استالونه می توانند قبل از اکران «رمبو ۵» او را در قالب شخصیت نام‌آشنای راکی بالبوا در «کرید ۲» ببینند.

این فیلم ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) سال جاری روی پرده می‌رود.

کد خبر 418205

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha