مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ویژه‌برنامه هفته جهانی فضا همزمان با چهارمین سالگرد افتتاح آسمان‌نمای گنبد مینا ۱۲ تا ۱۸ مهر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

هفته جهانی فضا در گنبد مینا

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت نوسازی عباس‌آباد، کارگاه‌های آموزشی، غرفه‌های مربوط به کودک و نوجوان، شناخت شگفتی‌های فضا و آشنایی با علوم و فنون نجوم و فضا در زندگی روزمره همراه با برگزاری رقابت‌هاي علمی برای علاقه‌مندان در کنار ساختن ماکت‌های فضایی از برنامه‌های گنبد مینا در هفته جهانی فضاست.

این برنامه‌ها از روز پنجشنبه 12 مهر همزمان با آغاز هفته جهانی فضا با مشارکت و همیاری سازمان فضایی ایران با شعار جهانی «فضا جهان را متحد می‌كند» به شکل علمی‌تر و تخصصی‌تر برگزار مي‌شود. اکران‌های ویژه با حضور کارشناسان فضا و نجوم از دو مجموعه آسمان‌نمای گنبد مینا و سازمان فضایی ایران با تخفیف برای دوستداران فضا در نظر گرفته شده است.

جشنواره علمی ترویجی هفته جهاني فضا فرصتی دوباره برای علاقه‌مندان خواهد بود تا بتوانند با پیوستن به باشگاه هواداران فضا و نجوم گنبد مینا از امتيازهاي این عضویت در برنامه‌های آينده آسمان‌نما بهره‌مند شوند. اين برنامه تا 18 مهرماه در ميدان آرژانتين، بلوار آفريقا، ورودي شهر گل ادامه دارد.

کد خبر 418184

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فضا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha