همشهری آنلاین: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز طرح ارزیابی ریسک محلات تهران به منطور تدوین سند مدیریت کاهش خطرپذیری بلایا در محلات تهران خبر داد.

به گزارش ايسنا، احمد صادقی با اعلام اين خبر افزود: طرح ارزیابی نسبی ریسک محلات تهران به منظور تدوین سند کاهش خطرپذیری حوادث و سوانح در سطح تمامی محله‌های پایتخت آغاز شده است یا به زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح در سطح محلات و نواحی منطقه ۹ به پایان رسید، گفت: در ۱۵ منطقه دیگر نیز مقدمات اجرای این طرح طی شده و دیگر مناطق نیز به زودی آن را اجرا خواهند کرد.

صادقی با بیان اینکه در این طرح بر اساس شاخص‎های مرتبط با آسیب‌پذیری و شناسایی مخاطرات محتمل هر محله فهرست مخاطرات تهیه خواهد شد، گفت: بر اساس این‌ داده‌ها سند کاهش خطرپذیری محلات تهران در برابر حوادث و سوانح محتمل تدوین خواهد شد.

به گفته رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سند کاهش خطرپذیری محلات تهران در برابر حوادث و سوانح محتمل پس از تدوین در اختیار مناطق ۲۲ گانه قرار خواهد گرفت تا بر اساس این سند نسبت به تهیه برنامه و اجرای طرح‌های کاهش مخاطرات در هر محله اقدام شود.

صادقی در پایان اظهار کرد: در تدوین این سند علاوه بر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، شهرداران و روسای ادارات نواحی، دبیران شورایاری و مدیران محلات، مربیان خانه‎های دوام و ایمنی، رؤسا و نمایندگان ادارات تخصصی سطح منطقه، مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد و ... مشارکت دارند.

کد خبر 417829

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha