مردی که به بهانه مشاوره تحصیلی برای انتخاب رشته، دختری را به خانه‌اش کشانده و او را قربانی نقشه سیاه خود کرده بود دستگیر شد.

حادثه

به گزارش همشهری، مدتی قبل دختر 18ساله‌ای نزد مأموران پلیس رفت و از مشاوری که به بهانه انتخاب رشته او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود شکایت کرد. او در تشریح ماجرا گفت: پیش از کنکور از مردی به نام محمود که خودش را مشاور تحصیلی معرفی کرده بود مشورت می‌گرفتم. قبل از آزمون حق مشاوره‌اش را پرداخت کردم و من به امید قبولی در دانشگاه، کنکور را پشت سر گذاشتم. بعد از آن اما محمود مدام تماس می‌گرفت و می‌گفت که برای تعیین رشته هم می‌خواهد به من مشورت بدهد. برای همین یک روز به خانه‌اش در شمال تهران رفتم و او به من آبمیوه تعارف کرد که پس از خوردن آن گیج شدم و مرد جوان به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.
با شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و مرد جوان را که از محل زندگی‌اش نقل مکان کرده و به محل دیگری رفته بود شناسایی و او را دستگیر کردند. به گفته سرهنگ علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعتراف متهم به آزار و اذیت شاکی برای وی قرار قانونی صادر و او راهی زندان شده است.

کد خبر 417639

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha