همشهری آنلاین: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نشست مشترک روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رییس جمهوری به همراه تیم اقتصادی دولت و معاون اول رییس جمهوری برگزار می‌شود.

نشست مجلس و دولت

به گزارش ایرنا، محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به شرایط اقتصادی که در کشور شاهد هستیم، ادامه داد: علیرغم اینکه مجلس در طول چند ماه اخیر با استفاده از ابزارهای مرتبط با عملیات اجرائی و نظارتی، پیگیر موضوعات بوده، به نظر می‌رسد که شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند که شرایط جدیدی به دولت گوشزد شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: مقرر شد که به زودی نشست مشترک با تیم اقتصادی دولت، معاون اول رئیس جمهوری و آقای روحانی با حضور روسای کمیسیون تخصصی مجلس برگزار شود.

وی افزود: هدف از این نشست بررسی آخرین اقدامات دولت در محورهای مختلف به ویژه مسائل ارزی است که طبیعتا انتظار این است که دولت و بانک مرکزی اقدامات فعال‌تری نسبت به شرایط موجود داشته باشند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، پورابراهیمی ادامه داد: اعتقاد داریم که شرایط اقتصادی کشور علیرغم همه مسائلی که در داخل و خارج از کشور مطرح می‌شود، قابل مدیریت است، روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس معتقدند که مسائل مختلف بیان شده و راهکارهای اجرائی برای دولت در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها مجلس اعلام کرده که همکاری کامل با دولت دارد تا قوه مجریه بتواند بر مسائل اقتصادی فائق آید، گفت: مجموع این اقدامات پیگیری می‌شود تا به هدف برسیم.

کد خبر 417460

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha