همشهری آنلاین: شمال، شرق و جنوب شرق کشور شاهد وزش باد، رگبار خواهد بود و ضمن تداوم روند بارشی در کشور آسمانی صاف برای تهران پیش‌بینی می‌شود.

باران

احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۳ مهرماه) افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق، گاهی همراه با وزش باد شدید موقت در شمال شرق و شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۴ مهرماه) در استان‌های گیلان، مازندران، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و پاره‌ای از مناطق هرمزگان در بعضی از ساعات افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پس‌فردا (۵ مهر ماه) برای سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق، گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته‌ وظیفه در دو روز آینده در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور همچنین امروز (۳ مهرماه) در جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی و یزد وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از اواخر فردا و طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۵ و ۶ مهرماه) دریای خزر مواج خواهد بود، اظهار کرد: امروز و فردا (۳ و ۴ مهرماه) محدوده تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا و پس‌فردا (۴ و ۵ مهرماه) صاف خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۲۹ و ۱۸ درجه سانتیگراد و ۳۰ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 417452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha