همشهری آنلاین: مدافع تیم پرسپولیس با بیان اینکه در بازی با السد دعای هر ایرانی از جمله استقلالی‌ها پشت سرماست گفت: قشنگی دربی به کری‌خوانی آن است اما نه بی‌احترامی.

شجاع خلیل‌زاده

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با ايلنا در مورد نتایج خوب و دور از انتظار پرسپولیس با وجود شرایط سخت این تیم و محرومیت از نقل و انتقالات گفت: ما بازیکنان خوب و بزرگی از دست دادیم ولی همیشه گفته‌ام بازیکنان می‌آیند و می‌روند ولی این پرسپولیس است که همیشه بزرگ می‌ماند. بازیکنان تیم ما با یکدیگر هم دل هستند و همین رمز موفقیت و نتایج خوب ما است. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیافتد و برد و باخت وجود دارد ولی یکدلی بازیکنان و حمایت هواداران موضوع مهمی است که پرسپولیس از آن برخوردار است. هواداران همیشه در سرما و گرما از ما حمایت کردند و دستشان را می‌بوسم.

وی در مورد صعود پرسپولیس به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: هم برای باشگاه یک افتخار است و هم برای بازیکنانی که در آن نقش داشتند. ما از ابتدای فصل تمرینات سخت و فشرده‌ای پشت سر گذاشتیم که بدن‌هایمان را خیلی آماده نگه داشته است و همین موضوع خیلی به ما کمک کرده است. امیدوارم با حمایت و دعای خیر هواداران یک نتیجه خوب برابر السد بگیریم و بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه فکر می‌کند استقلالی‌ها خواهان برتری این تیم مقابل السد هستند یا نه گفت: تیم‌های ایرانی در آسیا حکم تیم ملی را دارند و من مطمئنم دعای یک ایران پشت سر ما خواهد بود. طرفداران استقلال هم دوست داشتند تیمشان برنده شود و صعود کنند ولی شرایط برایشان خوب پیش نرفت. فکر می‌کنم آنها هم برای بردن ما دعا می‌کنند.

خلیل‌زاده در مورد دربی پیش رو هم گفت: دربی یک بازی متفاوت از سایر بازی‌هاست که شرایط دو تیم پیش از بازی و رتبه‌شان در جدول تعیین کننده تیم برنده بازی نیست و تیمی که جایگاه بالاتری دارد لزوماً پیروز نمی‌شود. امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه شاهد باشیم و تماشاگران دو تیم از دیدن آن لذت ببرند و 3 امتیاز بازی هم اگر شد به پرسپولیس برسد.

وی در مورد اتفاق تلخ دربی قبلی برایش روی گل وریا غفوری و فرصت خوبی که خودش از دست داد خاطرنشان کرد: در دربی همه بازیکنان سعی دارند بهترین عملکردشان را ارائه دهند و بهترین بازی را در ترکیب تیم داشته باشند ولی اشتباه هم گاهی پیش می‌آید و بزرگترین بازیکنان دنیا هم اشتباه می‌کنند و حتی گل به خودی می‌زنند. امیدوارم در بازی این هفته بازی خوبی برای تیم انجام دهم و همه تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی ممکن را انجام دهم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا برای استقلالی‌ها در آستانه دربی کری می‌خواند یا نه گفت: دوست ندارم حرفی بزنم که حساسیت ایجاد شود ولی قشنگی فوتبال به همین کری خواندن‌هایش است. حتی خود ما بازیکنان بیرون زمین با هم رفاقت داریم و داخل زمین تا می‌توانیم برای هم کری می‌‌خوانیم. این کری‌ها تا جایی که به بی‌احترامی کشیده نشود خوب است و موجب قشنگی فوتبال می‌شود. از هواداران دو تیم هم می‌خواهم که از بازی لذت ببرند و تا می‌توانند برای هم کری بخوانند ولی کوچکترین بی‌احترامی به حریف نکنند چرا که این مسائل چهره زشتی به فوتبال می‌دهد و زیبنده نیست.

کد خبر 417340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha