همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مجموعه دولت و وزارت دفاع آمادگی لازم برای حمایت از بازماندگان و مصدومان حادثه تروریستی اهواز را دارد.

 امیر حاتمی

به گزارش وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی روز دوشنبه در عیادت از مصدومان حادثه تروریستی اهواز با قدردانی از تلاش های کادر پزشکی افزود: روحیه انقلابی مصدومان حادثه علیرغم جراحات و دردهای وارده به آنان ستودنی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد وزارت دفاع پس از شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور در بیمارستان شهید منفرد نیارکی اهواز از مصدومان این حادثه عیادت کرد و در جریان روایت شاهدان عینی قرار گرفت.

در این دیدار پزشکان معالج، گزارشی از وضعیت مصدومان و روند درمان مجروحان و جانبازان حادثه ارائه کردند.

حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان منجر شد. یک کودک نیز در این حادثه شهید شده است.

در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 25 نفر از شهروندان خوزستانی، هیات دولت با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به مردم و مدافعان امنیت مردم در شهر اهواز را محکوم و به همین مناسبت روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

از 68 مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز تاکنون حدود 41 نفر از بیمارستان مرخص شدند.

کد خبر 417320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha