همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هیچکس گمان نکند، مردمانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس از حمله بمب‌ها و موشک‌ها نترسیدند، امروز از حرکت چهار پشه در بیشه شیران نگرانند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین سلامی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز اظهار کرد: خوزستان کانون مقاومت و پایتخت دفاع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. خوزستان پرچمدار وفاداری و سرزمین آزمون‌های بزرگ و موفق است. امروز اهواز درخشان‌ترین شهر عالم روی زمین است. قلب ‌ای مردم این سرزمین سرشار از شور و شوق است. این مردم دوباره به میدان آمده‌اند و باید به این مردم وفادار درود فرستاد.

وی اظهار کرد: هیچکس گمان نکند، مردمانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس از حمله بمب ها و موشک ها نترسیدند، امروز از حرکت چهار پشه در بیشه شیران نگرانند. جمعیتی که امروز در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور پیدا کرده‌اند، مناسبات دشمنان را به هم زده‌اند و این حضور بیانگر آن است که معجزه اصلی شهدا، وحدت و یکپارچگی میان مردم است.

وی گفت: ما می‌دانیم که کانون طراحی این توطئه‌ها کجاست. ما می‌دانیم آنان که مردان و زنان این سرزمین را بی‌گناه به شهدات می‌رسانند، هیچ حجتی ندارند. این جنایت هولناک در اهواز پرده از تزویر و نفاق طراحان این ماجرا که مثلث شکست خورده آمریکا، اسراییل و رژیم آل سعود هستند، برداشت.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ما امروز از تزویر ریاکاران در جهان اسلام پرده بر می‌داریم. آن‌ها که دم از حمایت از مردمان شریف عرب می‌ زنند و سر دسته آن‌ها رژیم سعودی است، آیا می‌دانند که تعداد زیادی از شهیدان حمله تروریستی اهواز از مردمان عرب هستند؟

وی گفت: در حادثه تروریستی اهواز خون عرب ها، فارس ها و لرها در هم عجین شد. کسانی که خانه‌ها را بر سر مردمان یمن ویران می‌کنند و با شارژ اقتصادی، تفرقه‌های خونی را در جهان اسلام ایجاد می‌کنند و زنان سوریه‌ای را در خیابان‌های شهرهای اروپایی آواره می‌کنند و به دنبال تجزیه عراق هستند، امروز به دنبال آن هستند که در ایران نقشه‌های شکست خورده سوریه، لبنان و عراق را پیاده کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: آنها که در بصره تحریک می کنند تا میان ملت مسلمان ایران و عراق تفرقه بیاندازند و با واکنش زیبا و دل انگیز مردم عراق رو به رو می شوند، می خواهند نسخه تفرقه را در سرزمین ما پیاده سازی کنند.

وی افزود: کسانی که می گویند ناامنی را به درون سرزمین ایران می کشانند، مشخص است که کانون طراحی این توطئه ها هستند و ما از این دشمنان انتقام سختی خواهیم گرفت.

سلامی گفت: این دشمنان هرکجای دنیا که باشند، آنها را خواهیم یافت و به سزای اعمالشان خواهیم رساند. همگان در سراسر جهان شاهد تیغ انتقام ایران بوده اند.

وی افزود: به آمریکایی ها هشدار می دهیم. آنها فقط شکست را آموخته اند. در مکتب ما، آمریکایی ها و اسراییلی ها تنها آموخته اند که چگونه شکست بخورند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار کرد: حزب الله امروز آنقدر قدرت گرفته است که قادر است در هر جنگی طومار صهیونیست ها را در هم بشکند و آنها را در برزخ مرگ و بقا نگهدارد.

وی گفت: به همه کسانی که پشت این ماجرا هستند اخطار می دهیم و به مردم ایران قول می دهیم که واکنش‌مان به این حمله تروریستی، پشیمان کننده، نابودگر و ویران کننده باشد.

کد خبر 417288

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha