در پی ادعاهای مکرر نماینده ایذه و باغملک در مجلس، مبنی بر انتقال برخی نمایندگان به وزارت نفت طی چند‌ماه گذشته، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت توضیحاتی را ارائه کرد.

هدایت‌الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک اخیرا در حساب شخصی‌اش در توییتر نوشته بود: «نماینده‌های فعلی، نه ادوار، به وزارت نفت منتقل شده‌اند و حقوق آنها، ٣٠٠ تا ٥٠٠ درصد، افزایش یافته، درحالی‌که موکلان بیکار و افسرده و دانشجویان نفت رها شده‌اند، امیدوارم هیأت رئیسه، که قبلا انکار کرده بودند، اقدامی نمایند، تشکر از مردمی که با انتخاب خود، مشکل بیکاری نمایندگانشان را حل کردند.» ادعایی که کمتر از 24ساعت از طرحش وزارت نفت به آن ورود کرد و در اطلاعیه‌ای نوشت:

«از آغاز تشکیل دولت یازدهم در نیمه سال۱۳۹۲ تاکنون تنها ۸ نفر از نمایندگان شامل نمایندگان ادوار به این وزارتخانه انتقال یافته‌اند که ۶ نفر از ایشان هم‌اکنون به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور دارند. بالاترین رقم پرداختی ناخالص به نمایندگانی که کارمند نفت هستند، مربوط به جناب آقای هدایت‌الله خادمی نماینده مدعی است که آخرین رقم دریافتی ناخالص ایشان بالغ بر ۲۷میلیون تومان در‌ماه بوده است.

اضافه می‌کند ایشان از تاریخ یکم مهرماه سال۱۳۸۷ از یک واحد مسکونی متعلق به شرکت نفت در برج ASP تهران به وسعت ۲۹۰مترمربع به‌عنوان خانه سازمانی استفاده می‌کرده است که پس از فشار و اصرار وزارت نفت، سرانجام در تاریخ یکم اسفندماه۱۳۹۶ این واحد سازمانی را پس از قریب به ۱۰سال تخلیه می‌نمایند. این در حالی است که مجلس محترم شورای اسلامی از طریق واگذاری واحد مسکونی یا پرداخت هزینه مسکن برای تامین مسکن نمایندگان محترم درصورت تقاضا اقدام می‌کند.»

کد خبر 417244

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha