همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدارش از مرحله دوم مسابقات جهانی ۲۰۱۸ باید به مصاف آمریکا برود که البته این مسابقه تشریفاتی خواهد بود.

والیبال تیم ملی

به‌ گزارش ‌ایسنا، رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان شب گذشته (شنبه 31 شهريور) ادامه‌ پیدا کرد که با پیروزی روسیه مقابل ایتالیا تیم‌ ‌ملی والیبال ایران شانس صعود به عنوان تیم دوم را با توجه به وضعیت جداول گروه‌های دیگر عملا از دست داده است.

چهار تیم برتر گروه‌های مرحله دوم به همراه دو تیم برتر از این چهار گروه به دور نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان راه پیدا می‌کنند که تاکنون صعود ایتالیا، برزیل، آمریکا و صربستان قطعی شده است. همچنین در بین تیم‌های دوم روسیه با ۱۵ امتیاز و لهستان با ۱۶ امتیاز بیشترین شانس را برای صعود دارند و ایران با ۱۲ امتیاز عملا شانسی برای رسیدن به تیم‌های صعود کننده ندارد.

در حال‌ حاضر در بین تیم‌های دوم گروه‌ها لهستان با ۱۶ امتیاز صدرنشین است، روسیه با ۱۵ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و بلژیک با ۱۳ و بلغارستان با ۱۲ امتیاز سوم و چهارم هستند که از تیم‌های دوم گروه‌ها دو تیم به جمع شش تیم مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند. البته فرانسه ۱۵ امتیازی نیز ممکن است جای لهستان را در رده دوم بگیرد و صعود کند اما روسیه با توجه به بازی نسبتا آسان با فنلاند، خیالش از صعود راحت است.

تیم ملی والیبال ایران در دوره قبل مسابقات جهانی ششم شده بود اما امسال به جمع شش تیم پایانی نمی‌رسد.

کد خبر 417204

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha