همشهری آنلاین: نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به همکاری نیروهای امنیتی و سیاسی استان خوزستان برای بررسی علل حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت که سرنخ‌هایی به دست آمده و به زودی نسبت به شناسایی عاملین این حمله و مجازات آن‌ها اقدام خواهد شد.

حمله تروریستی اهواز

جواد کاظم نسب الباجی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پذیرفتن مسئولیت حمله تروریستی امروز اهواز از سوی گروهک الاحوازیه اظهار کرد: این گروهک بین مردم خوزستان هیچ جایگاهی ندارد و قطعا همه مردم استان همصدا با سایر هموطنان‌مان این حمله تروریستی را محکوم می‌کنند.

وی افزود: این اقدامات خللی در عزم مردم خوزستان که همواره از نظام، ولایت و دین‌شان دفاع کرده‌اند وارد نمی‌کند. مردم خوزستان همیشه نسبت به کشور و نظام وفادار بوده و خواهند ماند.

این نماینده مجلس با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین استان خوزستان برای بررسی این حمله تروریستی یادآور شد: پس از برگزاری این جلسات برنامه‌های مهمی در حال اجراست و ان‌شاءالله در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری عاملین این حمله تروریستی و مجازات آن‌ها اقدام خواهد شد. بخصوص که سرنخ‌هایی هم در این زمینه به دست آمده است.

کاظم‌نسب با بیان اینکه نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش و نیروهای سیاسی در حال همکاری برای بررسی این موضوع هستند خاطرنشان کرد: استاندار خوزستان نیز همراه با مسئولان سیاسی و امنیتی در حال پیگیری این حمله است.

وی درباره وضعیت شهر اهواز نیز گفت: در حال حاضر امنیت کامل در اهواز برقرار است و با وجود نیروهای امنیتی خللی در زندگی روزمره مردم ایجاد نشده است. امیدواریم نیروهای امنیتی نیز پس از روشن شدن ابعاد موضوع نتیجه را به مردم اعلام کنند.

کد خبر 417084

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha