همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال بلغارستان با نتیجه ۳ بر ۰ مقابل تیم ملی ایران به برتری رسید تا شکست مرحله نخست مقابل ایران را جبران کند.

Volleyball

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2018 بعد از دو روز استراحت از عصر روز جمعه (30 شهريور) آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در آغاز این مرحله از ساعت 22 و 10 با تیم ملی بلغارستان دیدار کرد.

ملی‌پوشان ایران در شرایطی مقابل تیم ملی بلغارستان قرار گرفتند که در مرحله نخست مسابقات نیز به مصاف این تیم رفته و موفق به شکست بلغارها شده بودند. در واقع این دومین دیدار بین دو تیم در جریان این مسابقات به شمار می‌رفت.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست این مسابقات با چهار پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله دوم رسید و در اولین گام برای دومین بار به مصاف بلغارستان میزبان رفت. دیداری که در پایان با برتری 3 بر 0 و با امتيازهاي 25- 19 ، 28- 26 و 26 - 24 بلغارستان پایان یافت تا این تیم مقابل چشمان تماشاگرانش انتقام باخت اول مقابل ایران را از شاگردان ایگور بگیرد.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، شنبه عصر از ساعت 17 و 30 به وقت ایران به مصاف تیم ملی والیبال کانادا خواهد رفت.

 

کد خبر 417043

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha