همشهری آنلاین: کریستیانو رونالدو، بازیکن یوونتوس در دیدار مقابل والنسیا نخسین کارت قرمز مستقیم در طول دوران بازی‌اش را دریافت کرد

رونالدو اخراج

 

 

رونالدو که  پس از 9 سال حضور در رئال مادرید اسپانیا به یوونتوس ایتالیا ملحق شد، امروز (پنجشنبه 29 شهريور) در نخستین دیدار فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن تیم جدیدش به مصاف والنسیا اسپانیا رفت اما در دقيقه 29 اخراج شد.

این دیدار كه در ورزشگاه "مستایا" برگزار شد "کریستیانو رونالدو" در دقیقه 29 و پس از برخورد با مدافع حریف از زمین با کارت قرمز داور اخراج شد. به نظر مي‌رسد كارت قرمز مستقيم وي به دليل رفتار غير ورزشي (كشيدن موي بازيكن حريف) به او داده شد.

داور سوئیسی پس از مشورت با داور کناری، رونالدو را از زمین اخراج کرد. اين اقدام داور با واكنش عجيب رونالدو روبرو شد. وي كه باور نمي‌كرد چنين اتفاقي رخ داده براي زماني طولاني در زمين گريه كرد و حاضر به خروج نبود تا اينكه به كمك ديگر بازيكنان يوونتوس زمين مسابقه را ترك كرد.

اخراج رونالدو

در نهايت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود یوونتوس به پايان رسيد. هر 2 گل از روی نقطه پنالتی توسط "میرالم پیانیچ" به دست آمد.

كارت قرمز مستقيم موجب محروميت از يك بازي است كه به اين ترتيب وي بازي با تيم "يانگ بويز" سوئيس را از دست مي‌دهد اما اگر داور گزارش رفتار غير ورزشي از حركت رونالدو را اعلام كند امكان دارد اين محروميت بيشتر شود كه در آن صورت وي بازي با منچستر يونايتد را هم از دست خواهد داد.

کد خبر 416939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha