همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت جمعی از هموطنان در سانحه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل مواد سوختی در محور کاشان - نطنز را تسلیت گفت و رسیدگی مسئولین استانی به این حادثه را خواستار شد.

لاریجانی علی

به گزارش ایرنا از خانه ملت، در پیام علی لاریجانی آمده است: وقوع سانحه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل مواد سوختی در محور کاشان - نطنز که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان در ایام سوگواری سالار شهیدان شد موجب تأسف و تأثر ملت شریف ایران گردید.

لاریجانی در پیام خود آورده است: اینجانب ضمن اظهار همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیده و طلب رحمت و مغفرت برای جان باختگان، شفای کامل و سلامتی مصدومین این حادثه را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

همچنین لازم است مسئولین استانی و دستگاه های ذیربط در رسیدگی به آلام داغدیدگان و روند درمانی آسیب دیدگان اقدامات لازم‌ را مبذول کنند.

یک دستگاه اتوبوس مسافربری تعاونی هفت که از تهران عازم کرمان بود، ديشب (دوشنبه 26 شهريور) حدود ساعت 11 و 30 دقیقه در 25 کیلومتری نطنز پس از برخورد با یک تانکر حامل سوخت گازوئیل واژگون شد و در باند مخالف آتش گرفت.
این حادثه 19 کشته و 27 مصدوم داشت.

کد خبر 416839

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha