سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: آنجلینا جولی در اقتباسی سینمایی از رمان «محفوظ» جیمز اسکات نقش یک مادر انتقام‌جو را ایفا می‌کند.

آنجلینا جولی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از ورايتي، جولي كه اين روزها زمزمه‌هاي ازدواج چهارمش (اين بار با يك ميلياردر انگليسي) به گوش مي‌رسد، علاوه بر بازي در نقش اصلي تهيه‌كننده اين درام تاريخي هم خواهد بود. فيلمنامه «محفوظ» را آليس برچ بر اساس رماني مي‌نويسد كه تنها يك فيلمنامه سينمايي در كارنامه دارد و سال گذشته براي «بانو مكبث» نامزد جايزه بفتا و برنده جايزه بهترين فيلمنامه از جوايز فيلم مستقل بريتانيا شد.

رمان «محفوظ» سال 2014 از سوي انتشارات هارپركالينز به بازار آمد و ماجراي آن در زمستان 1897 مي‌گذرد. داستان درباره مامايي به نام اسلپث هاول است كه به خانه بازمي‌گردد و مي‌بيند شوهر و چهار فرزندش به شكلي وحشيانه كشته شده‌اند. او پيش از آنكه فرزند پنجمش كيلب را زنده بيابد، مورد اصابت يك گلوگه قرار مي‌گيرد و حالا بايد زنده بماند تا انتقام مرگ عزيزانش را در حيات وحش يخ‌زده از سه مرد قاتل بگيرد.

هنوز گزينه‌اي براي نشستن روي صندلي كارگرداني پروژه معرفي نشده است. جولي به تازگي بازي در قسمت دوم «ملفيسنت» را به پايان رسانده و اين روزها درگير نقش‌آفريني در «كنار برو» مقابل ديويد اويلوو است. شركت ايپمرتيو اينترتينمنت كه «محفوظ» را توليد مي‌كند، سرمايه‌گذار پروژه سينمايي «قاچاقچي» به كارگرداني كلينت ايستوود و بازي ايستوود و بردلي كوپر است.

کد خبر 416811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha