همشهری آنلاین: سرپرست سازمان اورژانس کشور بمناسبت روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس پیام تبریک صادر کرد.

رییس اورژانس کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور به مناسبت روز ملی «فوریت‎های پزشکی و اورژانس» پیام صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا"

همکاران جهادگر و گرانقدر سازمان اورژانس کشور

با سلام واحترام

به لطف و عنایت خداوند متعال وتحت مدیریت وزیری جهادگر و پرتلاش ودلسوز وخادم ملت عزیز و شریف میهن اسلامیمان به بهانه چهل و سومین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ به تکریم وتمجید اراده‌های استواری برمی‌خیزیم که وجودشان برای سلامت جامعه یک نعمت الهی است و برکات خدمتشان برای همیشه در ذهن مردم مهربان وقدرشناسمان ماندگار خواهد بود. برخود می‌بالیم که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه‌ی توانایی و دانایی توشه گرفته ازدین مبین اسلام ، عِرق ملّی وحس نوع دوستی در سودای تأمین سلامت انسان‌ها همّت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می‌نمایند. و از این‌که با سعه‌ی صدر و حُسن خلق و به پشتوانه‌ی دانش روز با همّت و تلاش جدی و با مهارت و دقّت نظر نسبت به مداوا در نهایت فرهیختگی و هوشمندی اهتمام ورزیده اید بی‌نهایت متشکرم.

بی‌شک تلاش صادقانه، عشق‌ورزی به انسان‌ها و بهره مندی از علم و مهارت از سرمایه‌های ارزشمند یک تکنسین سازمان اورژانس کشور است ودر شرایط کنونی با افزایش سوانح ، حوادث و بلایا بیش از هر زمان دیگر نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبت‌های پیش بیمارستانی احساس می‌شود .شما تلاشگران عرصه فوریت‌های پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضرشده وحاضر می شوید و حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرید که خود نشان از اهمیت والای خدمت ارزشمندتان و جایگاه رفیع اورژانس ۱۱۵ می‌باشد .لذا لازم است برای ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت ، همواره خود را به دانش روز ، مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات ، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را برای مددجویانمان به ارمغان آوریم . بدیهی است کوشش جهادگرانه شما عزیزان در این عرصه موجب پیشرفت روزافزون و شکوفایی این جلودار عرصه خدمت سلامت به مردم عزیزمان بوده است.

در کمال ادب و ارادت از زحمات خالصانه و ماهرانه‌ی وبدون انتظارات مادی شما نهایت تقدیر و تشکر را دارم. امید است با استعانت از خداوند متعال وبهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری ونیز تحت امر وزیرمحترم ومهربان وبی‌نظیرمان با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریّت و تا بی‌کرانه عالم هستی به پرواز درآمده و در برداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر مهرورزی به مردم و همچنین نجات جان مردم غیورمان، سرآمد باشیم.

اینجانب فرارسیدن بیست و ششم شهریور روز فوریت‌های پزشکی را به همکاران همیشه بیدار وتلاش گر سازمان اورژانس کشور تبریک و تهنیت می‌گویم و از خدای مهربان برای همگان سلامتی و توفیق خدمت به هم‌نوعان نیازمند را خواهانم.

دکتر پیرحسین کولیوند

سرپرست سازمان اورژانس کشور

کد خبر 416770

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha