همشهری آنلاین: رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت که نیروهای مسلح با اقتدار و سربلندی از آرمان‌ها و ارزش‌های والای ملت قهرمان ایران پشتیبانی و حمایت می‌کنند.

 نیروهای مسلح

به گزارش ایرنا، امیرسید کمال پیمبری در کنگره شهدای ورزشکار استان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج افزود: نعمت ولایت که ما از آن برخوداریم موجب شده تا دنیای زورگو، ستمگر و کشورهای مستکبر به چالشی عظیم کشانده شود.

وی افزود: دغدغه امام حسین(ع) و یارانش دین و نگهداری از آن بود و امروز آن چیزی که استکبار را نسبت به ایران اسلامی خشمگین و عصبانی کرده همین دغدغه دینداری مردم و نظام اسلامی است.

پیمبری گفت: امروز مدیریت، سیاست، دیدگاه و اندیشه های والای رهبری معظم انقلاب، خشم دشمن را برانگیخته چرا که دشمنان هر سیاستی که در منطقه پیاده می کنند با تدابیر اندیشمندانه رهبری انقلاب نقش بر آب می شود.

وی ادامه داد: همانگونه که یزیدیان ، امام حسین(ع) و یارانش را تحریم و آب را بر آنها بستند، امروز نیز ترامپ و یارانش ما را تهدید به تحریم می کنند، اما بدانند که خیال تسلط بر این سرزمین را باید از سرشان بزدایند چرا که ملت ایران الگوی سر افرازی به نام سید الشهدا(ع) دارد.

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در طول 40 سال گذشته، ملت و نظام مقدس اسلامی سرافرازانه با تمام مشکلات و سختی ها ایستاده اند زیرا مردم ایران در طول تاریخ در برابر هیچ زورگویی سر تعظیم فرود نیاورده و این بار نیز نخواهند آورد.

پیمبری گفت: دشمن تلاش می کند تا صحنه دنیا را به گونه ای رقم بزند که حقیقت را به طریقی دیگر جلوه دهد، اما در طول 40 سال گذشته موفق نشده و امسال نیز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر عزت و سرافرازی ایران اسلامی را به نمایش می گذاریم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز از امنیتی مثال زدنی برخوردار است و این نعمت بزرگ را با ایثارگری ، شجاعت شهدا، صبوری خانواده های معظم شهدا و هوشمندی و تدبیر رهبر معظم انقلاب که پس از امام راحل(ره) در دنیای سیاست امروز از بی نظیرترین انسان های سیاسی و انقلابی است، به دست آورده ایم.

پیمبری گفت: دشمن تاب دیدن امنیت کشور ما را ندارد و این امنیت را نشانه رفته اند و به قول خودشان آخرین تیر ترک هایشان که تحریم است را می خواهند اعمال کنند.

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: با وجود تمام تحریم ها ، تهدید و ترور شخصیت های بزرگ این مرز و بوم، ایران اسلامی توانسته پیشرفت های بزرگی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را به دست بیاورد که دشمنان تاب این را هم ندارند و تمام تلاش خود را می کنند تا امنیت و آرامش ما را بر هم بزنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش شهدا در سربلندی انقلاب و نظام اسلامی اظهار داشت: شهدا همان کسانی که با خدای خود عهد و در جهت پیاده کردن آرمان های الهی در برابر دشمن ایستادند، آگاهانه این راه را انتخاب و به برکت خون هایشان امروز کشور و ملت ما در دنیا سرافراز است.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز در این آئین گفت: شهدا خون خود را نثار کرده اند تا امروز ایرانی و ایرانی ها در آرامش باشند.

امیر غفرانی افزود: مقام شامخ شهدا به قدری والا است که زبان ها از توصیف آن عاجز هستند و امروز هر چه داریم به برکت خون شهیدان است.

وی با اشاره به رشادت های 140 شهید ورزشکار استان البرز اظهار داشت: شهدای ورزشکار مدال خدایی شدن را به عشق قرب الهی بر گردن ها آویختند و درس قهرمانی و پهلوانی را به همگان آموختند.

در ادامه این مراسم پیکر یک شهید والامقام و گمنام حماسه هشت سال دفاع مقدس با حضور ورزشکاران در ورزشگاه انقلاب کرج تشییع شد.

کد خبر 416744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha