سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سریال نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری و با بازی صالح میرزا آقایی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، جلیل فرجاد، علیرام نورائی و احمد نجفی برای پخش در دهه فجر ساخته می‌شود.

سریال

به گزارش ایسنا به نقل از سیما فیلم، محسن علی اکبری، تهیه کننده سریال «نفوذ» درباره زمان پخش این سریال چنین توضیح داد: حدود ۶۰ درصد از تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است و به امید خداوند سریال به دهه فجر امسال خواهد رسید و در این زمان پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این روزها حدود ۱۷ قسمت از ۳۰ قسمت فصل یک این سریال به پایان رسیده است.

این تهیه‌کننده همچنین بیان کرد: این روزها سکانس‌های کردستان را در اطراف همدان تصویربرداری می‌کنیم و بعد از پایان تصویربرداری در همدان، ۱۵ مهر ماه برای تصویربرداری صحنه‌های گنبد به سمت شمال کشور خواهیم رفت.

وی درباره بازسازی و ساخت لوکیشن‌ها نیز گفت: دیوار سفارت امریکا را در مقیاس ۱۰۰ در ۸۰ متر در شهرک غزالی را ساختیم و الان دکور سایت کبکان را در شهرک غزالی در دست ساخت داریم.

علی اکبری ادامه داد: گروه تولید اول آذر ماه به شهرک غزالی خواهند رفت و تا پایان دی ماه سال جاری تصویربرداری سریال به پایان خواهد رسید.

این تهیه‌کننده درباره ادامه‌دار بودن این سریال در فصل‌های بعدی نیز گفت: فصل اول این سریال تا مقطع تسخیر لانه است و بعد از تسخیر و جنگ تحمیلی می‌تواند مقطعی ۳۰ قسمتی باشد که به حضور منافقین و مباحث آن مقطع از تاریخ می‌پردازد. همچنین موضوع دفاع مقدس نیز فصل سوم این سریال را شامل خواهد شد.

این تهیه‌کننده همچنین با اشاره به اینکه داستان‌های ما بر اساس واقعیت است، بیان کرد: این پروژه بر اساس استنادهای موجود در سیستم کشور قبل از انقلاب و به نوعی برخورد نیروهای انقلابی با فضاهایی که در اختیار جاسوسی امریکا بعد از انقلاب بود بر اساس استنادهای تاریخی است و مشاور فیلمنامه و ناظر کیفی مهدی ارگانی است که از مطلعین این حوزه است و تقریبا تمامی موارد مد نظر ما با تائید او پیش رفته است.

وی افزود: این سریال با این هدف ساخته می‌شود که تاثیر منفی حضور بیگانگان را در داخل کشور به تصویر بکشد و در نهایت می‌خواهد برای نسل جوان و نوجوان این سوال را پاسخ دهد که چرا به سفارت امریکا لانه جاسوسی می‌گویند. ما در سریال می‌بینیم که سایت‌های مختلف جاسوسی در اقصی نقاط کشور، مثل سایت کبکان کارش جاسوسی است و گزارش‌هایش را به طور کامل تحویل سفارت امریکا می‌داده است و از آنجا به وی آی ای منتقل می‌کردند.

علی‌اکبری درباره بازیگران و معرفی آنها در این سریال افزود: دو نوع بازیگر داریم یکی جوان‌های دانشجو هستند که به این دلیل که ما بازیگر جوان و چهره نداشتیم از جوانانی که تا به حال کار تصویری نداشتند برای این کار دعوت کردیم. ۶ نقش اصلی این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی هستند که تا به حال در تلویزیون بازی نکردند و خدا را شکر خیلی خوب هم ظاهر شدند. همه این شخصیت‌هایی که در سریال می‌بینیم در در مقطع انقلاب حضور داشتند و ما در این سریال مشابه سازی کردیم.

وی همچنین بیان کرد: از طرفی هم صالح میرزا آقایی، حمید گودرزی نقش نفیسی، رحیم نوروزی صلح‌گو، جلیل فرجاد در نقش روحانی، علیرام نورائی، احمد نجفی نقش پرویز و ... نقش‌هایی بازی می‌کنند که اینها هم واقعی هستند. سعی‌مان بر این است که با کاراکترهای واقعی هم سو باشیم، اما تاکید آنچنانی هم نداریم که عینا خود کاراکتر دربیاید. اینها همگی کارکرد واقعی در مقطع انقلاب اسلامی دارند.

کد خبر 416730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha