همشهری آنلاین: وزیر کشور گفت: تعدادی از استانداران با ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان جابجا می‌شوند.

رحمانی فضلی

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز (یکشنبه ۲۵ شهریورماه) در حاشیه همایش استانداران سراسر کشور با بیان اینکه در این جلسه سه موضوع مهم مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: وضعیت اشتغال و تاکیدی که رئیس جمهور به این موضوع داشتند با حضور سرپرست وزارت کار مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارشی از استانداران سراسر کشور در این باره گرفته شد و سرپرست وزارت کار نیز توضیحات و برنامه خود را در این خصوص ارائه کردند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس افزود: با شروع آغاز تحصیلی در اول مهرماه باید هماهنگی و آمادگی در کل کشور انجام بگیرد تا بتوانیم با آمادگی کامل مدارس را بازگشایی کنیم و پذیرایی دانش آموزان باشیم که در این رابطه نیز وزیر آموزش و پرورش در این جلسه حضور پیدا کردند و توضیحات و برنامه‌های خود با استانداران در میان گذاشتند.

وزیر کشور سومین موضوع مورد بررسی در همایش استانداران سراسر کشور را موضوع اقتصادی عنوان کرد و گفت: نحوه تامین اقلام مورد نیاز مردم، نحوه تامین کالاهای اساسی و بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و نحوه تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و مشکلات پیش روی آنها از دیگر مسائلی بود که در جلسه استانداران سراسر کشور با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت که وزیر صنعت معدن و تجارت در این جلسه سخنان استانداران را شنیدند و راهنمایی های لازم را انجام دادند.

رحمانی فضلی یادآور شد: ان‌شاءالله این جلسات که نتیجه اش در اقصی نقاط کشور خواهد بود با مدیریت استانداران محقق شود تا منجر به بهبود معیشت، تولید، کیفیت خدمات و افزایش هماهنگی با وزارتخانه‌ها گردد و بتوانیم به نحو احسن برنامه‌های موجود را در استانها به نتیجه برسانیم.

وی با بیان اینکه در همایش استانداران نیز گزارشی در خصوص مسائل امنیتی به استانداران ارائه شد تصریح کرد: با توجه به مسائل مرزی که وجود دارد در این جلسه جمع بندی و نکات مورد توجه که باید مورد نظر بوده به استانداران ارائه شد.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که استاندار کرمان چه زمانی معرفی خواهد شد گفت: ما منتظر بودیم قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان به ما ابلاغ شود. اکنون تعدادی از استانداران هستند که باید جابه‌جا شوند که در این جا به جایی جایگزینی استانداران بسیار مهم است.

رحمانی فضلی تاکید کرد: استان کرمان هم اکنون سرپرست دارد و طبق قانون می‌تواند از ۳ الی ۴ ماه کارها را انجام دهد سرپرست فعلی استانداری کرمان از معاونان این استانداری بوده و کارها را به خوبی پیش می‌برد و هیچ خللی در آنجا نیست انشالله در مدار این جابه‌جایی‌ها استاندار کرمان هم تعیین خواهد شد.

کد خبر 416634

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha