همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به بازیکنان مصدوم و محرومی که برای دیدار برگشت با الدحیل قطر در اختیار داریم شرایط سختی را برای حضور در این مسابقه خواهیم داشت.

برانکو

به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز (جمعه 23 شهريور) سرخپوشان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار حساسی مقابل الدحیل در پیش رو خواهیم داشت که متاسفانه شرایط حسین ماهینی و بشار رسن برای حضور در این مسابقه مشخص نیست.

وی ادامه داد: در کنار این 2 بازیکن سید جلال حسینی هم همچنان با مصدومیت روبه رو است و سیامک نعمتی را هم به خاطر محرومیت در این دیدار بسیار حساس در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط سه بازیکن مصدوم ما تا فردا به طور قطعی مشخص خواهد شد و امیدوارم با بهبود آنها شرایط سخت ما کمی بهتر شود. در کنار این مساله کاپیتان مصدوم الدحیل آماده بازی برگشت است.

وی در خصوص اینکه اگر بازیکنان مصدوم آماده دیدار برگشت مقابل الدحیل نشوند چه کاری خواهد کرد، اظهار داشت: بدون آنها به مصاف الدحیل خواهیم رفت و از میان 20 بازیکن تیمم بهترین‌ها را برای این مسابقه انتخاب خواهم کرد.

برانکو افزود: پرسپولیس در دیدار برگشت نعمت بزرگی به نام هواداران را در کنار خود خواهد داشت که به شدت به حمایت آنها نیاز داریم. امیدوارم روز دوشنبه ( 26 شهريور) ورزشگاه آزادی پر از هوادار قرمزپوش باشد.

پرسپولیس که در دیدار رفت برابر الدحیل قطر در دوحه یک بر صفر برابر این تیم شکست خورده بود، در دیدار برگشت در روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

وی ادامه داد: الدحیل از نظر مالی شرایط بسیار بهتری نسبت به ما دارد اما خوشبختانه امروز گرشاسبی با حضور در تمرین قول پاداش مناسبی را در صورت صعود تیم به بازیکنان دارد. در کنار این مساله باید بگویم بازیکنان من به خاطر پاداش به مصاف تیم‌ها نمی‌روند و برای آنها افتخار است به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان افتخار آفرین باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت تیم استقلال در دیدار مقابل السد گفت: هر 2 نماینده ایران شانس دارند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند اما کار هر 2 ما بسیار دشوار خواهد بود.

کد خبر 416383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha