همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کسی که کودک اصفهانی را به چاه انداخت مشکل روانی داشته و مسئولیت کیفری ندارد.

پسری که دخترعمویش را در چاه انداخت

سعید سلیمیان در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با فیلمی که چند روزی است در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، اظهار کرد: بلافاصله بعد از آن‌که کودکی توسط آن فرد به چاه انداخته می‌شود، موضوع توسط همسایه‌ها اطلاع‌رسانی شد و وی را از چاه خارج کرده و به بیمارستان منتقل کردند.

وی ادامه داد: این اتفاق برخلاف آنچه در شبکه‌های مجازی عنوان می‌شود متعلق به فلاورجان بوده است. کودک جراحاتی از ناحیه سر داشت که در بیمارستان مداوا شده و اکنون بدون هیچ مشکلی مرخص شده و در خانه است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کسی که این دختربچه را در چاه انداخته، پسرعموی چهارده ساله اوست که مشکلات روانی داشته و به همین دلیل مسئولیت کیفری نداشته و با وجود این‌که پرونده‌ای در دادسرای فلاورجان برای این رخداد تشکیل شده، آزاد شده است.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته فیلمی در شبکه‌های مجازی با عنوان "فاجعه در اصفهان" دست به دست شد که نشان می‌دهد فردی یک دختربچه پنج ساله را به طور عمد درون چاه فاضلاب انداخته و می‌گریزد.

کد خبر 416260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha