سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: لاریجانی با بیان اینکه، امروز شرایط در کشور مقداری متفاوت شده و غربی‌ها برای اینکه شکنندگی در کشور ایجاد کنند، از سر زورگویی، فشارهایی وارد می‌کنندف تاکید کرد: اما آنها اشتباه می‌کنند چرا که ملت ایران یک ملت حسینی است.

larijani

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی در سومین روز از سفر خود به استان فارس در همایش خیرین حسینی در شهرستان لارستان، با بيان اينكه تلاش مجلس و مسئولان دولت این است که از شرایط اقتصادی کنونی با صلابت و اقتدار عبور کنیم.، افزود: استقرار کشور مرهون استقامت و پایداری در این مقطع و دوره حساس است، باید مسایل را با کمک مردم حل کنیم و بکوشیم که فشارها بر اقتصاد کشور کاهش یابد.

وی ادامه داد: امروز ضرورت دارد که در داخل کشور همه با هم متحد و یکپارچه باشیم و هم سرنوشتی را حفظ کنیم زیرا این امر باعث می‌شود که دشمنان کشور و نظام از رفتارهای نادرستشان مایوس شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز شرایط در کشور مقداری متفاوت شده و غربی‌ها برای اینکه شکنندگی در کشور ایجاد کنند، از سر زورگویی، فشارهایی وارد می‌کنند اما آنها اشتباه می‌کنند و آخرین نفس‌های خود را می‌کشند چرا که ملت ایران یک ملت حسینی است و در مقابل یزیدی‌ها می‌ایستد.

لاریجانی افزود: آنها دنبال مساله سازی و فشار اقتصادی در کشور هستند و در این شرایط همه باید تدبیر کنیم که به وضعیت بخش‌های مختلف به ویژه طبقات ضعیف‌تر توجه خاص شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت، مجلس و آحاد مختلف مردم باید با همبستگی جلو این عربده کشی آمریکایی ها بایستند.
وی بیان کرد: مساله آنها هسته‌ای نیست، مساله آنها استقلال ملت است و اینکه بگویند ما ایرانی‌ها را به زانو درآوردیم، اما باید به آنها نشان دهیم که تفکر شیعه، تفکر استقامت است و کسی که میراث امام حسین (ع) را دارد هیچگاه به زانو در نمی‌آید.

لاریجانی ادامه داد: بنابراین این دوره دوره‌ای است که همه باید بیشتر با هم باشیم، همدیگر را بیشتر دریابیم، کسانی که اختلاف نظری هم دارند بدانند که امروز روز اختلاف نظر نیست، باید روی مشترکات و اصل ولایت، تفکر امام راحل و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بایستیم و روی این وجوه مشترک تمرکز کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در کشوری که عقاید مختلف است ممکن است اختلاف نظر هم وجود داشته باشد اما اینجا بحث ایران و انقلاب و بحث میراث حسینی (ع) است.

او افزود: دشمنان ما با حرکت ریشه‌ای تشیع مساله دارند، نظر آنها این است که ایران باید حتما پایگاه آنها و در دست آنها باشد از این رو 40 سال مساله ایجاد کردند.

لاریجانی اضافه کرد: مردم ما روی استقلال خود ایستادگی کرده‌اند، آنها این را نمی‌خواهند و به همین سبب فشار بر مردم را افزایش می‌دهند، آن غیرت حسینی امروز است که در دهان ترامپ و افراد دیگر می‌زند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همگان باید توجه داشته باشیم که آن فشاری که امروز وارد می کنند برای این است که می‌خواهند این راه و تفکر حسینی را از مردم ما بگیرند، چرا به کشورهای دیگر چنین فشاری نمی‌آورند، چون ما روی استقلال کشور ایستادگی کرده‌ایم و به همین دلیل با مردم ما مبارزه کنند اما به نتیجه نخواهند رسید.

کد خبر 416138

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha