دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
۰ نفر

مردی که ۳ سال قبل در جنایتی هولناک پدرزن و مادرزنش را به قتل رسانده بود لحظاتی پیش از اجرای حکم قصاص به احترام فرا رسیدن ‌ماه محرم از سوی اولیای دم بخشیده شد.

دادگاه

این جنایت خانوادگی 3سال قبل در یکی از روستاهای ریگان در استان کرمان اتفاق افتاد و در جریان آن مرد خشمگین که با همسرش و خانواده او دچار اختلاف شده بود پدرزن و مادرزنش را به قتل رساند و با مجروح کردن همسرش گریخت. چند روز بعد داماد جنایتکار دستگیر و پس از محاکمه به قصاص محکوم شد.

اولیای دم مقتولان که 4فرزند آنها بودند برای اجرای حکم اصرار داشتند. به این ترتیب، صبح دیروز متهم برای اجرای حکم پای چوبه دار رفت. در آن لحظات حساس اولیای دم وقتی ندامت و پشیمانی داماد قاتل را دیدند و با توجه به نزدیکی ‌ماه محرم تصمیم گرفتند او را ببخشند. به این ترتیب مرد جنایتکار در یک قدمی چوبه دار به زندگی بازگشت.

یکی از اولیای دم مقتولان در این‌باره به ایرنا گفت: با اینکه هنوز داغ پدر ومادرم را در سینه دارم و در این چند سال سختی‌های روحی و روانی زیادی متحمل شده‌ام، اما با توجه به فرارسیدن ‌ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین(ع) از قاتل گذشت کردم تا مراسم عزاداری امام حسین(ع) در روستایمان بدون دغدغه و حاشیه برگزار شود. امیدوارم قاتل نیز توبه کند و هدایت شود و با عبرت گرفتن از اتفاقات گذشته فردی مفید برای جامعه باشد.

کد خبر 416054

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha