دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک مهاجم در پاریس به عابران پیاده حمله و هفت نفر زخمی کرد. جراحت شماری از آنان جدی است. طبق آخرین گزارش‌ها پلیس اعلام کرده که فرد مهاجم انگیزه‌های تروریستی نداشته است.

زخمی شدن ۷ نفر در پاریس با ضربات چاقو یک مهاجم

به گزارش خبرگزاری آلمان یک مهاجم شامگاه یکشنبه، ۱۸ شهریور (۹ سپتامبر) در پاریس به جمعی عابر حمله و هفت را با چاقو زخمی کرده است. وضعیت چهار تن از زخمی‌شدگان وخیم گزارش شده و خطر مرگ آنها را تهدید می‌کند.

به گزارش رسانه‌ها این مرد مهاجم افغان است. این رویداد ساعت ۲۳ شامگاه یکشنبه جلوی سینمایی در "که دو لا لوآر" (Quai de la Loire) در منطقه ۱۹ پاریس اتفاق افتاده است. فرد مهاجم پس از زخمی کردن دو مرد و یک زن از محل وقوع حادثه گریخت.

به گفته‌ی یکی از شاهدان عینی، چاقویی که فرد مهاجم با آن عابران زخمی کرده، ۲۵ تا ۳۰ سانتی‌متر بوده است.

چند نفر که در نزدیکی محل حادثه مشغول بازی با توپ‌های فلزی بودند، تلاش کردند که با پرتاب توپ، جلوی او را بگیرند، اما فرد مهاجم توانست بگریزد و عابران دیگر را با چاقو زخمی کند.

گفته می‌شود که دو جهانگرد بریتانیایی نیز در میان مجروحان هستند. وزارت خارجه بریتانیا این خبر را تآیید کرده است.

فرد مهاجم در نهایت توسط یک واحد ویژه پلیس تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. تحقیقات پلیس در ارتباط با این حمله جریان دارد.

نشریه فرانسوی "لو پاریسین" به نقل از منابع آگاه پلیس گزارش داده که نشانه‌ای از اینکه این حمله با انگیزه‌های تروریستی صورت گرفته باشد، تا این لحظه وجود ندارد.

کد خبر 415997

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha