همشهری‌آنلاین: نام‌نویسی دوازدهمین دوره پذیرش و آزمون سراسری دوره های ترمی کاردانی و کارشناسی این دانشگاه از یکشنبه 23 دی در دفاتر پستی سراسر کشورآغاز می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رییس دانشگاه جامع علمی، کاربردی، حسین بلندی گفت: ‌نام نویسی دوره‌های کاردانی ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی در 185 رشته ، 1287 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش 80 هزار نفر انجام می‌شود.

وی گفت: 23 رشته جدید کاردانی و 439 کد رشته محل جدید نیز افزوده شده است که رشدی معادل 52 درصد را نشان می دهد.

رییس دانشگاه جامع علمی، کاربردی با اشاره به ثبت نام دوره‌های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته گفت: ثبت نام در این مقطع در 105 رشته، 504 کد رشته محل و ظرفیت پذیرش 26 هزار و500 نفر انجام می شود و پذیرش دوره‌های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه 300 درصد رشد داشته است.

وی افزود: ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی به صورت الکترونیکی انجام می شود، بنابراین داوطلبان باید پس از تهیه دفترچه ثبت نام و کارت اعتباری همراه آن از دفاتر پستی سراسر کشور برای ثبت نام به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه کنند.

ثبت نام ازمون کاردانی وکارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا اول بهمن ادامه دارد و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به هفته نامه جامع و نیز پایگاه الکترونیکی دانشگاه جامع علمی، کاربردی به نشانی www.uast.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 41592

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز