شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: صحبت‌های شامگاه گذشته رامبد جوان درباره‌ی «خندوانه» از ادامه پخش این برنامه نشان دارد.

سریال

به گزارش ایسنا، رامبد جوان در آخرین قسمت از فصل پنجم برنامه «خندوانه» که شامگاه جمعه ـ ۱۶ شهریور ماه ـ برزگار شد، از ادامه‌ این برنامه تا دو ماه دیگر و بعد از ایام محرم و صفر خبر داد.

او همچنین در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با طرح این پرسش که در فصل جدید خندوانه چه دوست دارید ببینید؟ از مخاطبان درخواست کرده است که برای ساخت فصل جدید این برنامه پیشنهادات خود را اعلام کنند.

پیشتر رامبد جوان درباره‌ی نقطه پایان «خندوانه» به ایسنا گفته بود: تا روزی که مخاطب، «خندوانه» را بخواهد ادامه خواهیم داد؛ حالا یا با من یا بدون من. اما تمام تلاشم این است که حضور خودم را در «خندوانه» کمتر کنم. اصلا حضور احسان کرمی به همین خاطر است تا حضور من کمتر باشد. اما به هر حال خندوانه و رامبد جوان با هم گره خورده‌اند و مخاطب خندوانه را با لحن و صدای رامبد جوان شناخته است. بنابراین باید به گونه‌ای حضورم در برنامه کمتر شود که آسیبی به مخاطب وارد شود.

جوان همچنین درباره پایان فصل پنجم «خندوانه» اظهار کرده است که این برنامه تا عید روی آنتن است، ولی هنوز مشخص نیست که به صورت قطعی در عید هم برنامه داشته‌ باشند یا نه. در این مدت بخش‌های جدیدی همانند ادابازی و جشنواره تئاترهای کمدی که فعلا در مرحله تئوری هست را در نظر گرفته‌ایم.

کد خبر 415744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha