مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ از برپایی ویژه برنامه‌های تفریحی-ورزشی با عنوان خیابان ورزش در راستا توسعه تفریح‌های ورزشی، هم‌زمان با فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان در ورودی غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: در راستا اجرا سیاست‌های سازمان ورزش شهرداری تهران و با هدف توسعه تفریح‌هاي ورزشی و با توجه به نیاز شهروندان ساکن در کلانشهرها به انجام فعالیت بدنی بیشتر؛ اداره ورزش و تربیت بدنی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 اقدام به برپایی "خیابان ورزش" و اجرای "ویژه برنامه‌های تفریحی-ورزشی" در روز جمعه شانزدهم شهریور ماه خواهد کرد.

حسين معيني كربكندي در ادامه و در تعریف "خیابان ورزش" افزود: "خیابان ورزش" مکانی است که شهروندان بدون توجه به قومیت، طبقه اقتصادی-اجتماعی و تنها به خاطر یک هدف مشترک گرد هم می‌آیند و آن هدف مشترک؛ "ورزش و فعالیت بدنی" است.

او هدف از برپایی "خیابان ورزش" را هویت بخشی به محله‌ها با مشارکت شهروندان در بازی‌های بومی و محلی، مشارکت کلیه اعضا خانواده در انجام فعالیت‌های ورزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده، توسعه و ترویج تفریح‌هاي ورزشی کم هزینه و در دسترس، احیا بازی‌های بومی و محلی در میان کودکان و نوجوانان بیان کرد.

شایان ذکر است "خیابان ورزش" در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های دارت، طناب‌زنی، بدمینتون، فوتبال‌دستی، مچ‌اندازی، شطرنج، والیبال، بازی‌های مهارتی-حرکتی و بازی‌های فکری در محل بلوار اصلی تهرانسر، حد فاصل میدان کمال الملک و تقاطع بلوار لاله برپا خواهد شد.

کد خبر 415483

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha