همشهری آنلاین: رابین رایت با تاکید بر لزوم ادامه تولید «خانه پوشالی» خواستار دادن فرصتی دوباره به ستاره بدنام و اخراجی این سریال محبوب شد.

کوین اسپیسی و رابین رایت در خانه پوشالی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از نيوزيلند هرالد، رايت كه در پنج فصل پيشين «خانه پوشالي» نقش همسر رئيس‌جمهوري آمريكا (با بازي كوين اسپيسي) را ايفا كرده، از ادامه توليد اين سريال پس از اخراج همبازي نامدارش دفاع كرد و گفت: «نزديك بود پروژه براي هميشه بخوابد اما من معتقدم كار ما كثيف نيست. بايد كارمان را به پايان برسانيم. 2500 نفر در اين پروژه كار مي‌كنند و بي‌كار شدن اين همه آدم منصفانه نيست.»

بازيگر 52 ساله آمريكايي و همسر پيشين شان پن كه همين اواخر با كلمنت ژيرود 34 ساله (از مديران برند سن لورن) ازدواج كرد، گريزي هم به سرنوشت همبازي خود در «خانه پوشالي» زد و گفت: «معتقدم هر انسان توانايي دارد خود را اصلاح و بازسازي كند. فرصت دوباره يا هر چه مي‌خواهيد بناميدش، من مطلقا به اين باور دارم و آن را رشد مي‌نامم. كوين هم شايسته داشتن يك فرصت دوباره است.»

اسپيسي سال گذشته به داشتن رفتار نامتعارف جنسي با برخي بازيگران مرد در گذشته متهم شد و خودش هم برخي از اين اتهام‌ها را پذيرفت. به همين دليل مديران شبكه نتفليكس ابتدا تصميم گرفتند پرونده سريال «خانه پوشالي» را براي هميشه ببندند اما پس از مدتي در تصميم خود تجديد نظر كردند تا با بيرون گذاشتن اسپيسي، داستان و ماجراها را حول محور رابين رايت پيش ببرند. فصل ششم «خانه پوشالي» در حال توليد است و از دو ماه ديگر روي آنتن مي‌رود.

کد خبر 415305

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha