مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل مترو تهران و حومه در پاسخ به مشکل آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه در ایستگاه‌های مترو، گفت: در حال حاضر خلاء آنتن‌دهی در هیچ کدام از خطوط مترو تهران و حومه نداریم، چراکه در حال حاضر در تمامی ایستگاه‌های مترو دو اپراتور همراه اول و ایرانسل سرویس‌دهی دارند.

مهندس فرنوش نوبخت،مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: وضعیت ارتباطات همراه در متروتهران مناسب است و در تمام ایستگاه‌های زیرزمین مشکلی در برقراری ارتباط نداریم. آنتن‌های ۳G و ۴G نیز در ایستگاه‌های زیرزمینی وجود دارد. همچنین پوشش‌دهی اینترنت نیز در شهر زیرزمینی مناسب است.

نوبخت گفت: در برخی مواقع شاهد اختلال در آنتن‌دهی بعضی ایستگاه‌ها هستیم. این قعطی‌ها ممکن است مشکل فنی اپراتورها باشد که معمولا در اولین فرصت توسط آنها برطرف می‌شود و برطرف کردن نقص فنی و تعمیر و نگهداری برعهده خود اپراتورهاست.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: خطوط مترو و ایستگاه‌های آن هم بخشی از شهر هستند و جزو فعالیت اپراتورهاست که باید به سمت توسعه شبکه ارتباطی و پوشش‌دهی‌شان بروند. اپراتورها در تمامی ایستگاه‌ها سرویس‌دهی دارند و  تقریبا اغلب نقاط پوشش داده شده‌اند.

کد خبر 415275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha