یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیفلم سینمایی «خانواده» پس از رونمایی در جشنواره کن ۲۰۱۷ به نمایندگی از ونزوئلا در اسکار ۲۰۱۹ شرکت می‌کند.

فیلم سینمایی خانواده

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از هاليوود ريپورتر، «خانواده» نخستين تجربه كارگرداني گوستاوو روندون كوردوواست كه بهار سال گذشته در بخش هفته منتقدان جشنواره كن به نمايش درآمد و حالا نماينده سينماي ونزوئلا در بخش بهترين فيلم خارجي‌زبان نود و يكمين دوره مراسم اهداي جوايز اسكار است.

فيلم داستان يك پدر به نام آندرس و پسر 12 ساله او پدرو را در زاغه‌هاي پرخشونت حاشيه كاراكاس، پايتخت ونزوئلا روايت مي‌كند كه پس از چاقو زدن پسر به يكي از بچه‌هاي محل، ناچار مي‌شوند پا به فرار بگذارند. در اين سفر ناگزير، پدر و پسر به دركي تازه از رابطه ميان خود و البته زندگي مي‌رسند. جوواني گارسيا و رجي ريس نقش‌هاي اصلي درام 82 دقيقه‌اي «خانواده» را بازي مي‌كنند كه در اكران آمريكا سه هزار دلار فروخته است.

نماينده ونزوئلا در اسكار 2019 پس از رونمايي در كن در حدود 40 جشنواره ديگر در دنيا به نمايش درآمد كه حاصل آن دو جايزه در جشنواره ميامي آمريكا و نامزدي در جشنواره‌هاي شيكاگو، ليما در پرو، ماردل‌پلاتا در آرژانتين، سن‌سباستين در اسپانيا، استكهلم در سوئد، كارلووي‌واري در جمهوري چك و... است.

ونزوئلا نخستين بار در 1978 نماينده خود را براي رقابت در اسكار معرفي كرد و در اين 40 سال همچنان منتظر نخستين نامزدي و جايزه احتمالي است.

کد خبر 415179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha