همشهری آنلاین: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره پیش‌بینی آسمان صاف در بیشتر مناطق کشور از تداوم گرد و غبار در سیستان و بلوچستان، خوزستان و ایلام خبر داد.

بوشهر

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اغلب مناطق کشور وضعیت جوی پایدار و آسمان صاف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل ادامه خواهد داشت. همچنین فردا (یکشنبه 11 شهریور) در جنوب و غرب خوزستان و جنوب ایلام رخداد گرد و خاک رقیق دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر امروز (شنبه ۱۰ شهریور) در شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در شرق استان‌های گیلان و مازندران و ارتفاعات شمالی البرز مرکزی بارش باران پراکنده و خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، فردا و پس فردا (یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و 12 شهریور ) بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران و تهران بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا (یکشنبه 11 شهریور) صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین آسمان تهران در روز دوشنبه ۱۲ شهریور صاف با بیشترین و کمترین دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 415112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha