همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران با برتری مطلق مقابل قطر در یک بازی ۷۵ دقیقه‌ای به فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا راه یافت.

سعید معروف در تیم ملی والیبال

به گزارش همشهري آنلاين، واليباليست‌هاي ايراني عصر روز پنجشنبه هشتم شهريور در دومين بازي مرحله نيمه‌نهايي برابر قطر شگفتي‌ساز قرار گرفتند كه با پيروزي بر ژاپن به اين مرحله راه يافته بود. قطري‌ها بازي را با روحيه خوب آغاز كردند و در دست اول پابه‌پاي ايران پيش آمدند اما روند بازي در امتيازهاي پاياني به گونه‌اي پيش رفت كه دست اول 25 بر 23 به سود ايران رقم خورد. اين دست 26 دقيقه طول كشيد.

بازيكنان ايران دست دوم را جدي‌تر از قبل آغاز كردند و در مدت 25 دقيقه به امتياز 25 رسيدند. قطر در اين دست 19 امتياز گرفت؛ يعني يك امتياز بيش از دست سوم كه در 24 دقيقه با نتيجه 25 بر 18 به نفع ايران رقم خورد. بازي دوم مرحله نيمه‌نهايي رشته واليبال بازي‌هاي آسيايي 2018 جاكارتا 75 دقيقه طول كشيد و حريف كره‌جنوبي در فينال مشخص شد.

در بازي اول كره‌جنوبي با نتيجه نزديك سه بر دو در مدت 128 دقيقه چين‌تايپه را شكست داده و راهي بازي نهايي شده بود. به اين ترتيب، تيم‌هاي ملي ايران و كره‌جنوبي روز شنبه ساعت 19 به وقت محلي (16:30 به وقت تهران) براي كسب مدال طلاي بازي‌هاي آسيايي مقابل هم قرار مي‌گيرند و چين‌تايپه و قطر هم بازي رده‌بندي را برگزار مي‌كنند.

در ورزش‌هاي گروهي توپ و تور، پيش از اين تيم ملي بسكتبال ايران با پيروزي بر كره‌جنوبي به فينال راه يافته بود و شنبه 10 شهريور ساعت 16 به وقت تهران بايد مقابل چين صف‌آرايي كند. چيني‌ها در بازي نيمه‌نهايي 86 بر 63 چين‌تايپه را بردند و حريف ايران شدند.

کد خبر 414970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha