مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه ۲۰ از برپایی جشنواره تفریحی ورزشی ولایت به مناسبت عید بزرگ غدیر خم در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی‌هاشم(ع) و مجموعه جشن‌های مردمی در مساجد، بوستان‌ها و سراهای محله خبر داد.

به گزارش شهرنوشت  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: جشنواره بزرگ تفریحی ورزشی ولایت به مناسبت عید غدیر خم با مشارکت شهرداری منطقه 20 و سازمان ورزش شهرداری تهران روز چهارشنبه هفتم شهریور در مجموعه قمر بنی هاشم(ع) برپا خواهد شد.

سيد احمد صفوی افزود: محل برگزاری این جشنواره در محوطه بیرونی مجموعه قمربنی هاشم(ع) تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه 20 به دیگر برنامه‌های اجتماعی مدیریت شهری با عنوان عید الله اکبر نیز اشاره کرد و گفت: اجرای جشن‌های محلی در بوستان‌های کوثر، گلمهر و مساجد حضرت زینب(ع)، زین العابدین(ع)، چهارده معصوم و 20 سرای محله با مشارکت مدیران محله و نخبگان اجتماعی هم‌زمان با روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود تا شهروندان از مواهب معنوی این ایام بهره‌مند شوند.

صفوی ارتقاء نشاط اجتماعی و معنوی را از مهم ترین اهداف برنامه ها برشمرد و افزود: برنامه‌های فرهنگی متناسب با دهه ولایت و عید غدیر با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری برنامه‌ریزی و اجرا شده‌است.

او عید سعید غدیر را به عنوان عید اخوت و برادری معرفی کرد و گفت: برگزاری جشن تکریم سادات، اجرای طرح غدیرشناسی با محوریت برگزاری نشست‌های تخصصی در مساجد منتخب شهر و تقدیر از غدیرشناسان، پژوهشگران و نویسندگان عرصه غدیر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در معابر و میادین پرتردد سطح منطقه با همکاری هیئت‌های مذهبی از جمله برنامه‌های اجرایی مدیریت شهری است.

جشنواره بزرگ تفریحی ورزشی ولایت روز چهارشنبه، هفتم شهریور هم‌زمان با شب عید سعید غدیر، ساعت 20:30 در مجموعه قمر بنی هاشم(ع) واقع در خیابان فدائیان اسلام جنوب، همراه با برنامه‌های متنوع هنری و نمایشی و اجرا هنرمندانی همچون صابر خراسانی و بهنام بانی برگزار می‌شود.

کد خبر 414873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha