همشهری آنلاین: یک عضو فراکسیون امید گفت: بعد از جلسه سوال از رئیس جمهور جامعه به این نتیجه رسید بین مجلس و دولت وفاق وجود ندارد لذا بازخورد را در افزایش قیمت ارز و سکه نشان داد.

محمدرضا نجفی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر این که وفاق نقطه کانونی و ضروری و لازم برای حل مسائل کشور است، گفت: وفاق همان بستر و زمینه‌ای است که برای عبور از بحران‌ها و مشکلات و مسائل کشور را کمک می‌کند.

وی افزود: بر این اساس هر چیزی که نشان دهنده عدم وفاق، تفرقه، جدایی، تشتت و اصطکاک باشد نشانه‌ی خوبی برای مردم و جامعه و افکار عمومی نخواهد بود. تشخیص این که اتفاق جلسه‌ی مجلس در بررسی سوال از رئیس جمهور افتراق یا وفاق بوده بحث دیگری است ما اکنون نمی‌خواهیم در مقام تشخیص قضاوت و داوری قرار گیریم کما این که جلسه سوال از رئیس جمهور را بیشتر باید به حساب دموکراسی،؛ پاسخگوبودن و حق نمایندگان برای سوال از رئیس جمهور دانست.

این عضو فراکسیون امید در عین حال گفت: البته ممکن است نظر جامعه چیز دیگری باشد مبنی بر این که نشانه‌ای از وفاق از جلسه مجلس دیده نشد. شاید جامعه به این نتیجه رسید که وفاقی بین دولت و مجلس وجود ندارد به همین دلیل بازخورد آن را در افزایش قیمت ارز و سکه نشان داد.

جلسه‌ی سوال از رئیس جمهور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در 5 محور برگزار شد که نمایندگان تنها از یک سوال رئیس جمهور آن هم در مورد تحریم‌های بانکی قانع شدند.

کد خبر 414836

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha